Sant Boi - Sant Ramon - Sant Antoni - Sant Boi

Photo ofSant Boi - Sant Ramon - Sant Antoni - Sant Boi Photo ofSant Boi - Sant Ramon - Sant Antoni - Sant Boi Photo ofSant Boi - Sant Ramon - Sant Antoni - Sant Boi

February 16, 2016
February 2016

near Sant Boi de Llobregat, Catalunya (España)

INTRODUCCIÓ
Passeig fàcil i agradable, pràcticament es fa tot per pista de muntanya. Grans vistes sobre tot el Baix Llobregat, el Barcelonès i Collserola.
NOTES SOBRE LA SORTIDA

• Malgrat que la ruta està classificada com a no circular, ho és. Hem anat i tornat de Sant Boi amb el Bus L79 de Barcelona l'Illa a Sant Boi i al revés. No dóna circular perquè hem posat en marxa el GPS al deixar l'últim carrer amb cases als dos costats el carrer Ter. I l'hem parat quan hem agafat el bus de tornada

• El principal atractiu són les vistes de tot el Baix Llobregat, el Barcelonès i Collserola. Fem bons trossos de carena on es veuen els diferents pobles del costat: Sant Boi, Sant Climent, Torrelles de Llobregat, Santa Coloma de Cervelló, Viladecans...

• A Santa Bàrbara de Llor ens hem trobat amb un portal impressionant tancat amb un cadenat, i hem hagut de passar la tanca pel costat est.

• El bus de tornada l'hem agafat a la parada Rda. Sant Ramon/ Avd. Can Carreras

• Aquesta sortida admet moltes variants, ja que es pot accedir des dels diferents pobles del voltant

PLA TOPOGRÀFIC DE LA RUTA

GRAU DE DIFICULTAT
És una sortida fàcil, pràcticament tota per a pista de muntanya. L'índex de dificultat IBP (veure INDEX IBP) dóna un valor de: 64. En podeu veure els detalls a: Anàlisis complert de la ruta

PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFIES
Polsa aquí per veure la presentació de les fotografies

Inici

PictographIntersection Altitude 502 ft
Photo ofDesviament a carretera de Sant Climent Photo ofDesviament a carretera de Sant Climent Photo ofDesviament a carretera de Sant Climent

Desviament a carretera de Sant Climent

Arribada: Bus L79 Rda. Sant Ramon/Av. Can Carreras

• Photo of EMILI ORSO
    EMILI ORSO Feb 19, 2016

Bones panoràmiques del Pla del Llobregat, Magnífiques fotos molt demostratives, ruta per a mi desconeguda del tot, Molt ben detallada. Seguim en forma¡¡