SANT ANTONI DE CALONGE A PLATJA D'ARO I TORNAR

Photo ofSANT ANTONI DE CALONGE A PLATJA D'ARO I TORNAR Photo ofSANT ANTONI DE CALONGE A PLATJA D'ARO I TORNAR Photo ofSANT ANTONI DE CALONGE A PLATJA D'ARO I TORNAR

-19 ft
December 31, 2017
December 2017

near Sant Antoni de Calonge, Catalunya (España)

RECORREGUT: Sant Antoni de Calonge-Platja de Torre Valentina / Avinguda Pau Casals agafem el GR 92 que anem seguint fins on es possible, ja que a la Platja de Sant Jordi el Sender / Camí de Ronda està tallat per arbres caiguts i esllavissades fortes, cal fer una volta per dalt la carretera i baixar a la Platja de Belladona. A partir d'aquí crec que es torna a recuperar el sender i ja fins a Platja d'Aro. Nosaltres hem tornat a pujar a la carretera i per les urbanitzacions hem arribar de nou a Sant Antoni de Calonge al carrer de Josep Mercader cantonada amb el C. d' Enric Granados que és molt a la vora des d'on hem començat la ruta al matí.

OBSERVACIÓ: Avui no disposàvem de temps per arribar fins a Platja d'Aro, però el camí val molt la pena.

TEMPS: 1:51 hores entre caminar i fer fotos i mirar si es podia passar per on no es podia.

PictographBeach Altitude 10 ft
Photo of10:11 h. Sortida de la Platja de Torre Valentina. Photo of10:11 h. Sortida de la Platja de Torre Valentina. Photo of10:11 h. Sortida de la Platja de Torre Valentina.

10:11 h. Sortida de la Platja de Torre Valentina.

Cruïlla amb l'Avinguda Pau Casals.

10:21 h. Torre dels Perpinyà.

PictographBeach Altitude 16 ft

10:36 h. Cala dels Esculls.

11:03 h. Punta de Rocacorba.

PictographBeach Altitude 7 ft

El GR 92 està impracticable i s'ha de donar una volta.

PictographIntersection Altitude 43 ft

Girem i tornem cap a Sant Antoni de Calonge. Es pot continuar cap a Platja d'Aro, però s'ha fet tard.

Carrer de Josep Mercader. La sortida l'hem fet més avall, a la platja.