SANT ADRIÀ DE BESÓS - BADALONA - PREMIÀ DE MAR

Photo ofSANT ADRIÀ DE BESÓS - BADALONA - PREMIÀ DE MAR Photo ofSANT ADRIÀ DE BESÓS - BADALONA - PREMIÀ DE MAR Photo ofSANT ADRIÀ DE BESÓS - BADALONA - PREMIÀ DE MAR

March 1, 2017
March 2017

near San Adrian de Besos, Catalunya (España)

Avui hem canviat la muntanya pel mar. Sortim a les 6.15 del matí tot agafant el tren a Balenyà-Estació. Arribem a la parada del Arc de Triomf a Barcelona a les 7.30. Fem canvi de línia de tren per anar fins a Sant Adrià del Besós on comencem a caminar. Just iniciem el camí veiem davant nostre les tres típiques xemeneies d´Endesa. Continuem el camí amb direcció a Badalona tot passant pel port de Sant Adrià. Quan arribem a Badalona ens reunim amb dos cosins d’en Francesc Vila i tots junts anem a esmorzar al Celler de Badalona ( lloc recomanable ). Després d’esmorzar visitem tots junts el centre de la ciutat i abans de continuar la ruta a vora del mar ens acomiadem dels dos cosins d’en Francesc. Emprenem ruta amb direcció primer a Montgat, després al Masnou i acabem la caminada a Premià de Mar on dinem. Després de refer forces agafem de nou el tren en direcció contraria al que hem fet al matí tot arribant a casa a mitja tarda. Cal dir que tot i ser una ruta totalment diferent de les que fem habitualment ha estat molt interessant, començant per la magnífica companyia i col•laboració dels dos cosins, continuant pel suculent esmorzar que hem fet i acabant pel recorregut tant de la ciutat de Badalona com del tram de costa fins a Premià de Mar.

Avui érem durant tota la sortida el Toni, els dos Francesc i el Pep. I durant una bona estona el Lluis i el Paco.