sancaklı tantalos sanatoryum sancaklı (keşif)

Photo ofsancaklı tantalos sanatoryum sancaklı (keşif) Photo ofsancaklı tantalos sanatoryum sancaklı (keşif) Photo ofsancaklı tantalos sanatoryum sancaklı (keşif)

February 4, 2020
February 2020

near Sancak, İzmir (Türkiye)

Keşif amaçlı yürüyüş karagöl yoluna kadar olan bölüm tantalosa kadar olan bölüm ve sonrası olarak bölünebilir.
yola kadar olan bölümü sancaklı vadisinden değil yoldan yürümeyi tercih ettik çeşmeden sonra toprak yol oluyor . yukarıya kadar olan bölümde rotada kayıtlı işaretlemeler var burası biraz dik olduğu için yavaş yürünebilir.
yoldan sonraki ikinci bölümüde taş babalar yaparak orman içini işaretledik elektrik hattını bulduktan sonrası yeni işarete kadar takip ediliyor .
keşif amaçlı yürüyüşte çıkmaz olarak işaretlediğim yola girmeyin . tantalosa inmeden yolu biraz uzatalım dedik oda olmadı geriye dönüp ser iniş yapmak zorunda kaldık.
tantalos sonrası orman yolundan yürünüyor ve sanatoryum bölgesine varılıyor .bundan sanrası bilindik yerler ve patikalar.