Şamlar Tabiat Parkı - Prinççi köyü 2.bölüm

Photo ofŞamlar Tabiat Parkı - Prinççi köyü 2.bölüm Photo ofŞamlar Tabiat Parkı - Prinççi köyü 2.bölüm Photo ofŞamlar Tabiat Parkı - Prinççi köyü 2.bölüm

October 30, 2016
October 2016

near Pirinççi, İstanbul (Türkiye)

Bu yürüyüşümüz esasında tek başına yaklaşık olarak 24 Km.'lik bir yürüyüştür ancak Alibeyköy deresinin kıyısında bulunan 1. bölümün son noktası yani kayıt yeri GPS çekmediğinden otomatik olarak kendisi kaydetmiştir .Daha sonrasında aynı noktadan 2. kaydı başlattığımızda mecburen 2 ayrı bölüm olarak kaydettim... Yürüyüşümüz için
Hava alanına giden metro ile önce Yenibosna durağına ulaştık daha sonrasında Yenibosna otobüs duraklarından kalkan 36 AY ile Şamlar Tabiat Parkına vardık.Sanıyorum 1. kapısından yürüyüşümüze saat 9 gibi başladık .Pazar sabahı olduğundan 08,20 de kalkan otobüs bizi yarım saatte parka ulaştırdı.Önce Sazlıbosda gölüne doğru doğru yürüdük daha sonra Alibeyköy deresine yöneldik.Hava yürüyüş için çok müsaitti Tabiat parkını içinde çok güzel yürüyüş güzergahı yapmışlar. Yürüyüşümüz .Prinççi köyünün içinden geçerek Yayla köyü sonrası Mescid-i Selam'a giden minübüse binerek bitirdik.Mescid_iSelam metro hattının son durağı bildiğiniz gibi Topkapı.

Camışlar

Yemek molası

Prinççi köyü

Prinççi köy giriş

Yine akşam oldu

Yayla yol ayrımı

PictographBus stop Altitude 840 ft

Minubus

Yayla Köyünden gelen minübüse bindikten 15 dak.sonra mescid'i selam metro istasyonundaydık.