Salt - la Pilastra - Bescanó - Vall Llobera - Montfullà - Salt

Photo ofSalt - la Pilastra - Bescanó - Vall Llobera - Montfullà - Salt Photo ofSalt - la Pilastra - Bescanó - Vall Llobera - Montfullà - Salt Photo ofSalt - la Pilastra - Bescanó - Vall Llobera - Montfullà - Salt

May 10, 2016
May 2016

near Salt, Catalunya (España)

Itinerari circular amb sortida i arribada al costat de l'institut Vallvera. De Salt a Bescanó, seguint la via verda. A Bescanó pugem per la Vall Llobera, als boscos de la Miquela, per anar a sortir al veïnat de Montfullà. Tornada pel polígon industrial de Montfullà i Torremirona, i pel nucli urbà de Salt. Sense dificultats tècniques, però amb certa llargada. Tot es pot fer també en BTT (hi ha alguns trams de trialeres).

Recorregut (temps acumulat). Km 1: Safareig de les Dones (13') travessant les hortes del Molí, i a partir d’aquí anem seguint les indicacions de la via verda; km 4,1 Parc d'aigües braves del Ter a la Pilastra i pas del Gegant (55'); km 5,3 Bescanó ctra. (1h12'); km 5,8 passat Can Segalars, inici de la Vall Llobera (1h22'), cruïlla de tres camins on cal seguir pel del mig i, al cap de poc, agafar un corriol-trialera a l'esquerra, que puja deixant el barranc a la nostra dreta; km 6,6 la trialera gira a l'esquerra i deixa una pista que continua amunt (1h43'); km 7 suros d'en Llorà i pista forestal (1h49'), seguim la pista a la dreta, passem sota un suro amb un enorme bony a la base del tronc i deixem una pista que se'ns uneix per la dreta; km 7,2 casa en ruïnes i camps, amb vistes cap a Girona (2h04'); km 8,1 corba de la pista (2h16') on seguim recte per un corriol que passa sota una línia elèctrica i baixa pel bosc; km 8,5 Can Turon (2h22') reprenem la pista cap a l’esquerra; km 8,9 Can Porcell (2h28’), camí asfaltat que seguim en baixada forta; km 9,4 riera de Reramurs (2h37’), amb un petit aqüeducte que la travessa, i sortim als carrers asfaltats del polígon de Montfullà; km 10,8 pont sobre l’AP-7 de la carretera de Salt a Anglès i entrem a Salt pel Passeig Països Catalans; km 12,6 institut Vallvera, havent passat pel carrer Major.