Sajevica/Piljevina iz Subotinja

50 minutes
May 5, 2022
May 2022

near Subotinje, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

U selo Subotinje se dolazi autom iz Donjeg Kaknja, makadamom prema Brnjicu. Nakon prolaska pored cementarinog klamenoloma je skretanje lijevo na asfalt u Subotinje. Nakon asfalta još stotinjak metara makadamom i dolazimo na ishodište.
Kružna tura: Subotinje - livadskim putem kroz Zlatin do i pored dvije stare kruške ulazak u bukovu šumu - nastavljamo putem, lijevo (mogli smo i desno uzbrdo) do vode - došli smo do kraja šumskog puta i morali smo strmo naviše, kruz bukovu šumu prema vrhu Sajevica. Po dolasku na vrh vratio sam se grebenskim putem prema selu Donje Ponihovo i došao do raskrsnice koja iz Subotinja vodi za zaseok Plavčiće u Mošćanici.
Znači, trebali smo negdje prije one vode u bukovini skrenuti desnim putem i doći ovdje. Odavde lijevo prema vrhu Sajevica, kojeg sam ovom prilikom i obilježio.
Vratili smo se zaraslom stazom, naniže prema Panđurišću na Piljevini, u Mlakve, gdje ima slab izvor vode. Onda strmo naniže-lijevo, prateći šumski put, prema brdu Ozrnje, prije kojeg su lovci iz Donjeg Kaknja napravili lovačku kuću pored koje ima dovedena i voda.
Vraćamo se šumskom stazom kroz Rudine do livade Pogledavac sa koje se pruža lijep pogled na selo Kučiće i Kićevu na lijevoj obali uništene rijeke Ribnice.
Otišli smo putem blago lijevo,uzbrdo, obišli pravoslavno groblje sa kapelom i spustili putem na cestu gdje smo parkirali auto.
Staza nije markirana !

PictographCar park Altitude 1,776 ft

Lijevo od puta

Sad orijentacioni kroz šumu

Ovdje smo trebali doći putem iz Subotinja!!!