Saint-Marcoult - www.originelewandelingen.be

Photo ofSaint-Marcoult - www.originelewandelingen.be Photo ofSaint-Marcoult - www.originelewandelingen.be Photo ofSaint-Marcoult - www.originelewandelingen.be

August 28, 2016
August 2016

near Saint-Marcoult, Wallonia (Belgique)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kapel

Grindweg

Start

Opzullik

• Photo of WandelTracks
  • Photo of isabelle.annys
    isabelle.annys Jun 4, 2018

Vlak na de start stootten we al op een weg die privé geworden is. We kunnen het pad in het bos niet meer in en daarom vervolgen we de gewone weg verder en skippen we het stuk in dat bos. We slaan links af en vervolledigen zonder moeite de rest van de weg.
    We komen langs dezelfde weg terug maar slaan dan links af omdat we toch nog eens wouden proberen of we de privé weg misschien langs de andere kant in kunnen. Maar helaas we stuiten ook hier terug op een gesloten weg. We wandelen het pad verder door in het bos en komen zo dan terug op de weg waar we waren en vervolgen de rest van de wandeling. Het stuk dat we gelopen hebben is zeker de moeite waard op te doen hoor!