Sabadell per Riu Ripoll- Torrent Colobrers-riu Ripoll-Sabadell

Photo ofSabadell per Riu Ripoll- Torrent Colobrers-riu Ripoll-Sabadell Photo ofSabadell per Riu Ripoll- Torrent Colobrers-riu Ripoll-Sabadell Photo ofSabadell per Riu Ripoll- Torrent Colobrers-riu Ripoll-Sabadell

2065
October 15, 2022
October 2022

near Sabadell, Catalunya (España)

Plàcida excursió per un entorn divers . Començ per el riu Ripoll, afluent del Besos . Un riu guanyat per el gaudi de tothom on podem veure una fauna avícola interessant. Després anem cap el torrent de Colobrers, un indret sorprenent , un microclima únic amb vegetació de ribera, un passeig molt particular . Al final del torrent ens desviem per fer una parada i fer fotografies a la font de Can Moragues .Tornem enrere i deixem al costat els Colobrers i ens endinsem per una zona forestal molt tranquila i de bon caminar fins conectar un altre al riu Ripoll on veurem la font dels Gitanos. Una parada per refrescar-se i fer un mos . De aquí tornem per on vam començar direcció al lloc on hem deixat el cotxe.
Resumint una passejada on trobem una mica de tot , pistes, senders, riu, bosc, llacuna , conreus . Una ruta molt fàcil de fer .

Sender

al final del carrer a m`esquerra hi ha un petit sender que ens portarà al parc fluvial

Pista

PictographBridge Altitude 486 ft

Pont

PictographRuins Altitude 449 ft

Moli d en Torrella

PictographIntersection Altitude 528 ft

Cruilla

Aquí podem decidir si anar per el camí de la dreta o de la esquerra, a gust del caminant.

PictographLake Altitude 551 ft

Llacuna

Llacuna artificial, residencia de naus aquàtiques i plantes que tenen com a funció purificar les aigües que li arriben

PictographBridge Altitude 587 ft

Pont

Accés al Torrent de Colobrers

PictographFountain Altitude 686 ft

Font de la Tosca

Curiosa font que emana d´un terreny calcari amb aigua considerable tot l any

Degotall

Forat

Curiosa obertura geològica

Camí direcció Font de Can Moragues

Recomanable anar hi per fer una parada refrescar se

PictographFountain Altitude 709 ft

Font de Can Moragues

Font situada en un racó apartat ideal per fer una parada, amb prou aigua per refrescar.se i tastar la per els mes atrevits