Sa Visočice (Prut), preko mosta na Rakitnici, na Bjelašnicu

Photo ofSa Visočice (Prut), preko mosta na Rakitnici, na Bjelašnicu Photo ofSa Visočice (Prut), preko mosta na Rakitnici, na Bjelašnicu Photo ofSa Visočice (Prut), preko mosta na Rakitnici, na Bjelašnicu

1993
March 17, 2024
March 2024

near Bobovica, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Vozeći se iz pravca Sarajeva, auto ostaviti na proširenju naspram autobuskog stajališta, na raskrsnici, prije mosta preko Rakitnice za Tušila i desno naviše za Umoljane. Drugim autom smo se odvezli u selo Bobovica, tako da smo skratili turu.
Kružna tura:
- Po ulasku u selo, pored prve štale, smo skrenuli desno i prateći čobansku stazu kroz smreke, smo izašli na vrh Prut (ima ploča sa natpisom Prut 1436 m nv).
- Vratili smo se u selo Bobovica i markiranom stazom sišli u kanjon Rakitnici, na Maslešin most "hair ćupriju". Silazak je jako strm i opasan, pa je potreban oprez.
- Uspon prema vodopadu Peruće smo nastavili markiranom stazom prema selu Lukomir, gdje nismo išli. Sa staze smo se spustili na vidikovac sa kojeg se pruža lijep pogled na vodopad iznad i na kanjon Rakitnice ispod.
- Od vidikovca smo krenuli desno, strmo uz Debelo brdo, tako da nismo prelazili potok Peruće. Izašli smo kod osamljenog mezara na stazu "Lukomir - Umoljani" koja je dobro utabana i markirana.
- Prešli smo Studeni potok i nastavili blago naniže, prema vodenicama na vrelu Sedrenik, ispod Umoljana.
- Spustili smo se strmom stazom pored vodenica o kojima niko ne brine i prešli preko potoka Sklope, pa uzbrdo, preko livade ispod vikendice na cestu za Umoljane.
- Prešli smo cestu i orjentaciono se popeli na greben kojim smo se spustili do nekropole stećaka, pa nakon toga silazak na most prije kojeg smo ostavili auto.