с. Татарів — г. Хомяк — пол. Хомяків — водоспад Гук — с. Микуличин

Photo ofс. Татарів — г. Хомяк — пол. Хомяків — водоспад Гук — с. Микуличин Photo ofс. Татарів — г. Хомяк — пол. Хомяків — водоспад Гук — с. Микуличин Photo ofс. Татарів — г. Хомяк — пол. Хомяків — водоспад Гук — с. Микуличин

July 22, 2015
July 2015

•   4.7 6 Reviews

near Tatariv, Ivano-Frankivsk (Ukraine)

Більше про описи маршрутів та туристичних об'ктів читайте на Guide.Karpaty.ua — Путівник Українськими Карпатами та на Блозі

Підписуйтесь на наші сторінки: Facebook, instagram, twitter, Google+

• Сергій Матчишин Aug 28, 2015

Ми слідували маршруту, проте тут не вказаний час його проходження. У нас вийшло так.

Ми йшли навпаки: спочатку пішки з Татарова до Гука (виїжджали з Коломиї о 8:15, приїхали в Татарів о 10:30). Від Гука повернулись трохи назад і були біля підніжжя Хом'яка о 13:00. Підйом з боку Гука виходить досить крутим, але не занадто складним. О 14:10 ми вже були на полонині Хом'яків. Перед підйомом звернули трохи наліво і набрали води з мілкого струмка. Ще за 15 хвилин піднялись на саму гору. Помилувались, пофотографувались і пішли на спуск о 15:30. Ми надіялись потрапити на поїзд до Франківська, який відправляється з Татарова о 16:50, проте це неможливо. Швидким ходом ми спустилися з гори о 16:50, проте спустилися ми до перехрестя Яблониця-Поляниця. Звідти до Татарова ще 5-6 км.
    Тому дівчатам прийшлось довіритись автостопу (і їх двох справді просто так два хлопці підкинули до Франківська). Мене ж підвезли до Татарова, де я вже спокійний і повністю розслабений чекав на вокзалі на поїзд Рахів-Коломия о 20:12.

Сподіваюсь, цей опис комусь допоможе)

• gregorysan92 Aug 28, 2018

Quite easy track except climbing mountain

• Photo of max_s
    max_s Oct 22, 2018

Хороший маршрут. Следует обратить внимание, что спуск с полонины Хомяков к водопаду достаточно крутой и продолжительный

• zedif Feb 16, 2019

Супер!

• 42goal Jul 4, 2019

С 9ти летним ребенком можно идти?

• Photo of KARPATY.UA
    KARPATY.UA Jul 4, 2019

@42goal, так, це простий маршрут якщо починати саме так, як вказано на цьому треку. У зворотньому напрямку буде складніший підйом.

• mersmersmers Sep 5, 2020

Спуск с полонини Хом'яків достаточно крутой оказался)

• rudolfkiwi Sep 22, 2020

Скажіть, будь ласка, скільки часу займає даний маршрут?