Photo ofΣ.Σ. Μηλεών-Αγ.Ταξιάρχης-Σπηλιά Χείρωνα-Καταρράκτης Καταφίδι-Βυζίτσα (R.S.Miléai-Cave Chiron-Waterfall Katafidi-Vyzítsa) Photo ofΣ.Σ. Μηλεών-Αγ.Ταξιάρχης-Σπηλιά Χείρωνα-Καταρράκτης Καταφίδι-Βυζίτσα (R.S.Miléai-Cave Chiron-Waterfall Katafidi-Vyzítsa) Photo ofΣ.Σ. Μηλεών-Αγ.Ταξιάρχης-Σπηλιά Χείρωνα-Καταρράκτης Καταφίδι-Βυζίτσα (R.S.Miléai-Cave Chiron-Waterfall Katafidi-Vyzítsa)

April 11, 2021
April 2021

near Miléai, Thessaly (Greece)

Ξεκινώντας από το Σιδ. Σταθμό των Μηλεών ακολουθούμε τις σιδ. γραμμές. Μετά τη σιδερένια γέφυρα του Ντε Κίρικο ακολουθούμε το μονοπάτι που ανεβαίνει δεξιά. Στα 900m από την αφετηρία βρίσκουμε βράχο με σήμανση που αριστερά ανηφορίζει για το εκκλησάκι του Αγ. Ταξιάρχη (στα ριζά του απόκρημνου βράχου) με την απίστευτη θέα. Ευθεία σε λίγα μέτρα αριστερά υπάρχει σήμανση για το σπήλαιο του κένταυρου Χείρωνα. Συνεχίζουμε το μονοπάτι και αφού βγούμε σε άσφαλτο στρίβουμε αριστερά και ακολουθούμε την άσφαλτο μέχρι που δεξιά συναντούμε σήμανση για στροφή δεξιά και είσοδο σε μονοπάτι. Στην πορεία υπάρχει σήμανση για τον καταρράκτη Καταφίδι. Το μονοπάτι συνεχίζει στη Βυζίτσα.

• Photo of Kiriazis
    Kiriazis Feb 8, 2024

Σ.Σ. Μηλεών-Καταρράκτης Καταφίδι - Βυζίτσα = ο σωστός τίτλος
    -Σπηλιά Χείρωνα ΔΕΝ πάει αυτή η διαδρομή!

• tkaratz77 Feb 8, 2024

Σε όλο το Πήλιο υπάρχουν διάφορες σπηλιές που αναφέρονται ως "Σπηλιά του Κενταύρου Χείρωνα". Μια από αυτές είναι ακριβώς εκεί που αναφέρω, κάτω από την αρχή του μονοπατιού που οδηγεί στον Άγιο Ταξιάρχη, υπήρχε και σχετική σήμανση. Ωστόσο όλη η διαδρομή ίσως έχει υποστεί σε σημαντικές διαφοροποιήσεις έπειτα των καταστροφών του Σεπτεμβρίου 2023.