Photo ofS.Pau de Segúries,S.Pau Vell,Hostal de Dalt,Vía Verda del Ter,Pont de Perella,Santa Magdalena de Perella,Sant Pau de Segúries Photo ofS.Pau de Segúries,S.Pau Vell,Hostal de Dalt,Vía Verda del Ter,Pont de Perella,Santa Magdalena de Perella,Sant Pau de Segúries Photo ofS.Pau de Segúries,S.Pau Vell,Hostal de Dalt,Vía Verda del Ter,Pont de Perella,Santa Magdalena de Perella,Sant Pau de Segúries

October 7, 2023
October 2023

near Sant Pau de Segúries, Catalunya (España)

Ruta sensa dificultad,que va per la Vía Verda del Ter i pista ampla de sorra per pujar a Santa Magdalena de Perella, procurar fer en época de poc sol i Bona temperatura pues es de poca ombra.Salut i bona ruta.

A la Vía Romana

Creuar carretera i esquerra Vía Verda Carrilet

PictographBridge Altitude 2,796 ft

Pont de la sala

Photo ofÁrea de descanso Roure dels Enamorats Photo ofÁrea de descanso Roure dels Enamorats Photo ofÁrea de descanso Roure dels Enamorats

Área de descanso Roure dels Enamorats

Mas la Folcrà

PictographRiver Altitude 2,736 ft

Anar al Ter i tornar

PictographBridge Altitude 2,721 ft
Photo ofPont de Perella,creuar i esquerra a el Marquès,tornant recte a Sta.Magdalena, baixant Esquerra a Sant Pau d S. Photo ofPont de Perella,creuar i esquerra a el Marquès,tornant recte a Sta.Magdalena, baixant Esquerra a Sant Pau d S. Photo ofPont de Perella,creuar i esquerra a el Marquès,tornant recte a Sta.Magdalena, baixant Esquerra a Sant Pau d S.

Más el Marquès

Santa Magdalena de Perella

Photo ofMás Can Perella Santa Magdalena de Perella Photo ofMás Can Perella Santa Magdalena de Perella Photo ofMás Can Perella Santa Magdalena de Perella

PictographBridge Altitude 2,787 ft

Pont de la Palanqueta sobre el torrent Caganell

Photo ofCarrer Major de Sant Pau de Segúries Photo ofCarrer Major de Sant Pau de Segúries Photo ofCarrer Major de Sant Pau de Segúries