روستای کردینه به روستای جاغرق - Kurdineh Village To Jaghargh Village

Photo ofروستای کردینه به روستای جاغرق - Kurdineh Village To Jaghargh Village Photo ofروستای کردینه به روستای جاغرق - Kurdineh Village To Jaghargh Village Photo ofروستای کردینه به روستای جاغرق - Kurdineh Village To Jaghargh Village

September 15, 2017
September 2017

near Deh Bār, Razavi Khorasan (Iran)

روستای کردینه یکی از روستاهای ییلاقی و سرسبز است که در 21کیلومتری جنوب غربی مشهد و در فاصله 7کیلومتری جنوب غربی طرقبه واقع شده و به روستاهای عنبران،طرقدر، جاغرق، تغاره و دهستان شاندیز محدود می شود. برای رفتن به کردینه قبل از رسیدن به طرقبه باید به سمت طرقدر پیچید و نه از سمت کلاته آهن بلکه از مسیر بالایی جاده طی طریق میکنیم و بعد از دیدن تابلو روستای کردینه وارد مسیر انحرافی و خاکی به سمت پایین میرویم و بعد از طی پنج کیلومتر به ابتدای روستا میرسیم.
با توجه به بالاتر بودن ارتفاع روستای کردینه نسبت به روستای جاغرق مسیر سراشیب است و پس از طی حدود سه ساعت از میان درختان زیبا و سر به فلک کشیده از کنار بستر رودخانه به انتهای روستای جاغرق میرسیم
در ضمن من رکورد مسیر پیمایش را از ابتدای مسیر انحرافی از جاده اصلی - همان ۵ کیلومتری که در گزارش اشاره شده - شروع کرده ام

روستای کردینه

آب بند

رستوران

• Photo of vahid raouf sheibani