Ruta Set turons de Barcelona - Turó del Carmel (100 cim)

Photo ofRuta Set turons de Barcelona - Turó del Carmel (100 cim) Photo ofRuta Set turons de Barcelona - Turó del Carmel (100 cim) Photo ofRuta Set turons de Barcelona - Turó del Carmel (100 cim)

January 13, 2021
January 2021

near el Turó de la Peira, Catalunya (España)

Recorregut SET TURONS

Metro L5 Vilapicina - Carrer Canfranc - Parc del Turó de la Peira - Turó de la Peira - Passeig Fabra i Puig - Carrer Tajo - Passeig Maragall - Avinguda Frederic Rahola - Carrer Mossèn Josep Bundó - Passeig de la Font d’en Fargas - Avinguda Frederic Rahola - Escales d’Alt de Pedrell - Parc del Guinardó - Carrer Panorama - Carrer Marià Labèrnia - Turó de la Rovira - Carrer Turó de la Rovira - Carrer Gran Vista - Santuari de la Mare de Déu del Mont Carmel - Turó del Carmel (Muntanya Pelada) - Carrer Coves d’en Cimany - Carrer Santuari - Passeig Mare de Déu del Coll - Carrer Lorda - Carrer Morató - Turó de la Creueta del Coll - Camí de carena - Parc de la Creueta del Coll - Baixada de Sant Marià - Placeta Montserrat - Carrer Pau Ferran - Accés Parc Güell (sector Casa Trias) - Turó de les Tres Creus - Accés Parc Güell (sector Coll del Portell) - Avinguda Coll del Portell - Carrer Arnold Schönberg - Baixada Briz - Carrer Medes - Avinguda Vallcarca - Jardins Manuel Blancafort - Jardins Mercè Rodoreda - Carrer de la Costa - Carrer Ferran Puig - Parc del Putxet - Turó del Putxet - Carrer Marmellà - Carrer Roma (escales) - Carrer Bertran - Plaça Figuerola - Carrer Balmes - Ronda General Mitre - Carrer Berlinès (escales) - Passatge d’Hercegovina - Parc de Monterols - Turó de Monterols - Carrer Turó de Monterols - Carrer Atenes - Carrer Copèrnic - Carrer Balmes (Bus o Línia L7 F.G.C.)