Ruta REC DEL SOLÅ - Andorra la Vella. 080915

Photo ofRuta REC DEL SOLÅ - Andorra la Vella. 080915 Photo ofRuta REC DEL SOLÅ - Andorra la Vella. 080915 Photo ofRuta REC DEL SOLÅ - Andorra la Vella. 080915

September 9, 2015
September 2015

•   4.8 6 Reviews

near Andorra la Vella, Andorra la Vella (Andorra)

Ruta REC DEL SOLÅ - Andorra la Vella. 080915

Es pot accedir al Rec per diversos camins que en general es caracteritzen per un fort pendent de pujada i baixada.

Durant el trajecte del camí es troba el Roc del Patapou damunt del qual hi ha un projecte de construcció d’un heliport nacional.

El Rec del Solà i el Rec de l’Obac constitueixen les dues vessants de l’Anella Verda d’Andorra la Vella.

Aquesta bonica passejada descendent també es pot iniciar al planell de Sant Ermengol. Si ens dirigim cap a la dreta del rec, en direcció nord, podrem anar fins a l’oratori de Sant Antoni de la Grella on podrem veure la captació de l’aigua del rec i el pont romànic de Sant Antoni. Però per seguir aquest itinerari haurem d’agafar el camí de l’esquerra. El rec s’orienta vers la Vall d’Andorra la Vella fent un gir a sud-oest. Mentre passegem podrem veure gran quantitat d’horts on els pagesos de la parròquia conreen els seus propis aliments. Si seguim caminat, veurem que un parell de metres amunt del rec hi ha un punt de berenada amb un magnífic mirador. Cal afegir que dins aquesta ruta podem trobar informació de tres itineraris interpretatius: la transformació agrícola de la vall, el creixement i la urbanització de la vall i l’ésser humà i la seva adaptació als riscos naturals.

S'agraeix la valoració positiva de la ruta.

PictographRiver Altitude 3,761 ft

Camí de la Grella

• Photo of Oscar Upegui
    Oscar Upegui Dec 18, 2017

Una ruta con muy buenas visitas y descargas, la cual merece igual cantidad de valoraciones y agradecimientos por haber compartido tan excelente trazado.
    Gracias Josep por compartir este buen recorrido.

• Photo of Josep Mª Dalmau
    Josep Mª Dalmau Dec 18, 2017

Muchisimas gracias Oscar por el comentario y la valoración de esta ruta.

• Aig21 Jun 18, 2018

Makes really nice stroll before lunch or dinner. Goes the manually attended vegetable gardens while maintaining view on the city.

• michelvrignon09@gmx.fr Apr 29, 2019

Un grand Merci pour nous avoir permis de découvrir ce très bel itinéraire d Andorre

• Photo of Tot Cerdanya
    Tot Cerdanya Dec 9, 2019

Interessant ruta feta durant l'últim pont de tots sants.

• Chris R 5 Sep 7, 2020

Must do in Andorra la Vella

• Andreset90 Jul 31, 2022

És una passada de ruta, molt fàcil de seguir, i tranquil·la.
    Els horts són encantadors, situats un damunt de l'altre. Són tan diferents als horts valencians... 🥰