RUTA PORTA DO CANON DO SIL

November 14, 2021
November 2021

•   4.8 2 Reviews

near Xunqueira de Espadañedo, Galicia (España)

SENDERISMO, BTT Y A CABALLO

• Photo of juan rato.
    juan rato. Nov 23, 2021

Me gusto bastante la ruta.esta bien señalizada hubiera sido mejor mas sendero y menos pista pero imagino no seria posible

• Photo of CONCELLO DE XUNQUEIRA DE ESPADANEDO
    CONCELLO DE XUNQUEIRA DE ESPADANEDO Nov 27, 2021

Muchas gracias por tus comentarios, Juan Rato. Como bien dices es complicado encontrar un recorrido que una las dos partes del valle sin tener que pasar por pistas. En todo caso, seguimos trabajando en ello para intentar alguna variante con más senderos.

• Photo of arraiano12
    arraiano12 Dec 31, 2021

Parabens para o Concello de Xunqueira de E. por acondicionar camiños, pistas. Unha ruta fermosa, entretida. Unha mistura de de todo. Grazas por por en valor percorridos interesantes. A defensa do medio natural.
    Moi ben sinalizada, ok. É a 4ª vez que vou a Xunqueira de Espadañedo. Concellos que se lle supón maior capacidade non teñen roteiros. Se teñen algún, están enmalezados.
    Algúns opinan que exceso pistas. Non estou dacordo con ise perecer. O Senderismo é unha mistura de todo.
    Felicitacións para Xunqueira de Espadañedo. Feliz aninovo.