Photo ofRuta per les Guilleries. Coll de Nafré, Santuari del Coll, cim de Sant Benet i capella Mare de Déu del Part. Photo ofRuta per les Guilleries. Coll de Nafré, Santuari del Coll, cim de Sant Benet i capella Mare de Déu del Part. Photo ofRuta per les Guilleries. Coll de Nafré, Santuari del Coll, cim de Sant Benet i capella Mare de Déu del Part.

June 8, 2021
June 2021

near El Coll, Catalunya (España)

Deixant el cotxe al coll de Nafré,a la mateixa carretera que porta al Santuari, agafem un sender que deseguida s'enfila molt, tot ell molt ben senyalitzat que ens portarà fins el santuari del Coll i d'aquí després d'un trosset de via asfaltada tornem a agafar un altre caminet també molt ben indicat que ens portarà fins al cim de Sant Benet, lloc desde el que tenim unes impressionants vistes per tots costats que de seguida ens faran oblidar el cansament. La tornada la fem per el mateix camí de pujada i un cop a ón tenim el cotxe si queda temps es pot arribar fins a la capella de la Mare de Déu del Part que es del segle XIV i de la cual només en queda l'estructura.
La ruta sencera es fa amb aproximadament unes tres hores. Bona caminada!

Agafar caminet de forta pujada.

• Photo of roanxa
    roanxa Apr 20, 2022

Ruta molt guapa amb alguna forta pendent.

• Photo of raroma
    raroma Apr 20, 2022

Gràcies per el comentari. Si, puja bastant fort en algun tram, pro val la pena. Salut.