Photo ofRuta per Collserola - Sant Pere Màrtir - Vallvidrera - Font de la Salamandra - Velòdrom d'Horta Photo ofRuta per Collserola - Sant Pere Màrtir - Vallvidrera - Font de la Salamandra - Velòdrom d'Horta Photo ofRuta per Collserola - Sant Pere Màrtir - Vallvidrera - Font de la Salamandra - Velòdrom d'Horta

January 25, 2021
January 2021

near Zona Universitaria, Catalunya (España)

Ruta per Collserola, que comença a la Diagonal (parada de Metro Zona Universitària), creuarem el Parc Cervantes i desprès de creuar la Ronda de Dalt comencem a agafar alçada gràcies a unes escales que surten del darrera de l'Hospital Sant Joan de Déu. Un corriol en pujada ens durà al Mirador dels Xiprers, creuarem la Carretera de les Aigües per agafar un altre corriol que ens portarà a Sant Pere Màrtir, li donem la volta visitant la Bateria Antiaèria. A continuació agafarem pista, aquest cop amb forta baixada i la combinarem amb trams de camins per dins del bosc fins el Mirador del Turó d'en Corts, creuem la BV-1468 per agafar carrer fins el centre de Vallvidrera, passant per devant del la parada del Funicular dels FGC de Valvidrera Superior. Seguint per carrer fins un desvio que, en pujada, ens durà a la Torre de Collserola, l'envoltem per enllaçar amb el carrer que ens portarà a la base del Tibidabo.
El Camí de Sant Cugat ens durà a una cruïlla on agafem un corriol fins la Font de la Salamandra, després reculem per tornar al mateix corriol q, de baixada, ens portarà a la Carretera de la Rabassada. Caminem paral.lels a la carretera direcció Barcelona fins q tornem a endinsar-nos en el bosc, agafarem diverses pistes, corriols i cruilles fins l'últim camí de baixada. Passarem pel costat del Parc del Laberint, el Velòdrom d'Horta, finalitzant la ruta la la Plaça d'Eivissa.

PictographMetro Altitude 259 ft

Metro Zona Universitaria - Avda. Diagonal

Començament escales de pujada

Mirador dels Xiprers

Photo ofBateria Antiaèria de Sant Pere Màrtir Photo ofBateria Antiaèria de Sant Pere Màrtir Photo ofBateria Antiaèria de Sant Pere Màrtir

Bateria Antiaèria de Sant Pere Màrtir

Creuem la Carretera de la Rabassada

PictographPanorama Altitude 961 ft

Velòdrom d'Horta

Photo ofTravessem per sota la B20 per endinsar-nos en Horta fins la Plaça d'Eivissa Photo ofTravessem per sota la B20 per endinsar-nos en Horta fins la Plaça d'Eivissa Photo ofTravessem per sota la B20 per endinsar-nos en Horta fins la Plaça d'Eivissa