Ruta pel sector sud-est del terme d'Arbeca

Photo ofRuta pel sector sud-est del terme d'Arbeca Photo ofRuta pel sector sud-est del terme d'Arbeca Photo ofRuta pel sector sud-est del terme d'Arbeca

February 25, 2018
February 2018

near Arbeca, Catalunya (España)

Ruta circular organitzada des del Consell Esportiu de Les Garrigues dins del programa de ‘Caminades Culturals per Les Garrigues - 2018’ i que s’ha dut a terme fent un itinerari circular per la zona del sud-est del terme d'Arbeca, amb sortida des de l'avinguda de les Garrigues del poble.
El recorregut, que discorre per camins i senders, ens va permetre arribar-nos fins les restes de l’ermita de Santa Caterina, gaudir de l’espectacle dels camps d’ametllers florits, travessar una zona de secà típicament garriguenc i, finalment, visitar les instal·lacions de l’empresa vivers Jaume Pelegrí.
“Vivers Jaume Pelegrí d’Arbeca” és una empresa puntera, innovadora i atípica al nostre territori que, des de l’any 1995, es dedicada al cultiu i clonació d'olivers, bàsicament en la varietat d’olivera arbequina tot utilitzant els nous sistemes de nebulització.
Afegir que al temps total que surt reflectit, cal restar-li gairebé una hora que és l'estona que vàrem dedicar a visitar l’empresa de vivers.
Per acabar, agrair les explicacions i el mestratge d’en Jaume Pelegrí i, naturalment, la professionalitat dels guies del Consell Esportiu, que com en ocasions anteriors vàrem fer possible que tots els participants en la caminada, poguessin gaudir d'una magnífica matinal senderista.
--------------------------------------------------------------
Si desitgeu veure algunes imatges de la sortida, solament heu de clicar en l'enllaç de sota...

Arbeca/Avinguda de les Garrigues

Ermita de Santa Caterina

Pista asfaltada d'Arbeca a la Floresta

Pista asfaltada d'Arbeca a Vinaixa

Seguir sender a l'esquerra

Creuar camí/Seguir recte

Seguir sender a l'esquerra

Seguir camí a la dreta

Vivers Jaume Pelegrí/Entrada finca

Vivers Jaume Pelegrí/Instal·lacions

Cruïlla camíns/De tornada seguir a la dreta