Ruta pel Rec del Solà - Andorra

December 19, 2017
December 2017

•   4.9 3 Reviews

near les Escaldes, Escaldes-Engordany (Andorra)

Avui hem fet una ruta de senderisme pels Recs d’en Solà en Andorra, una ruta espectacular amb unes vistes d’Andorra impressionants.

Ruta per Andorra la vella, molt fàcil i completament planera.

El Rec del Solà és un camí que passa per la vora de la Vall d'Andorra des de uns metres d'alçada de manera que en tot moment tenim la vista de la Vall.

El rec s’orienta vers la Vall d’Andorra la Vella fent un gir a sud-oest. Mentre passegem podrem veure gran quantitat d’horts on els pagesos de la parròquia conreen els seus propis aliments amb l'aigua del rec.

El camí no té cap dificultat i passem per un punt de berenada amb un magnífic mirador. Més endavant arribem al final del recorregut. Aquí finalitza el rec però es pot continuar per una senda de muntanya fins Sta. Coloma.

Nosaltres girem cua i desfem tot el camí del rec, ara amb la vista de les muntanyes nevades que tanquen la vall.

PictographPicnic Altitude 3,622 ft

Final del recorregut, després segueix per corriol.

• AnnaSilva Mar 29, 2019

Perfecta para hacer con niños, haciendo footing.. en verano evitar horas de calor pq hay pocas sombras

• Photo of NUAGES53
    NUAGES53 Jun 10, 2019

Randonnée très facile et agréable sur les hauteurs d'Andorre la Vieille

• Photo of Numero_12
    Numero_12 Apr 1, 2024

Hemos hecho esta ruta hoy.
    Paseo recomendable y con buenas vistas.