Ruta pel Montseny : Les Agudes per la cresta de Castellets i Turó de l'Home.

Photo ofRuta pel Montseny : Les Agudes per la cresta de Castellets i Turó de l'Home. Photo ofRuta pel Montseny : Les Agudes per la cresta de Castellets i Turó de l'Home. Photo ofRuta pel Montseny : Les Agudes per la cresta de Castellets i Turó de l'Home.

1934
February 18, 2024
February 2024

near Vehinat de Lliors, Catalunya (España)

Ruta circular i molt recomanable per fer en una matinal de diumenge. Sortim de l'aparcament de Sesferreres (gran i ampli) i seguim les fites vermelles fins arribar a la cresta de Castellets que anem seguint fins arribar a Les Agudes. Desprès seguim per un camí senzill fins el Turó de l'Home i tornem per la Font de Briançó, passant per una zona boscosa.
La cresta de Castellets es una bona cresta d'iniciació pels que no n'han fet mai, no es molt aèria ni te molta dificultat i disposa de bons agarres tota l'estona.
La senyalització no es molt bona. Les fites vermelles que marquen el camí estan quasi esborrades i les grogues que marquen la cresta estan molt espaiades, però el camí s'intueix bé i amb el track es segueix sense problemes.
El terreny esta molt sec, fins i tot fa llàstima veure'l així. A veure si plou aviat!