Ruta pel Cañon de Añisclo (Parc Nacional d'Ordesa i el Mont Perdut).

Photo ofRuta pel Cañon de Añisclo (Parc Nacional d'Ordesa i el Mont Perdut). Photo ofRuta pel Cañon de Añisclo (Parc Nacional d'Ordesa i el Mont Perdut). Photo ofRuta pel Cañon de Añisclo (Parc Nacional d'Ordesa i el Mont Perdut).

October 8, 2017
October 2017

•   4.7 1 review

near Sercué, Aragón (España)

Des de Escalona per la carretera HU 631 i passats uns 13 Km. deixem el cotxe al aparcament que es troba vora l'ermita de Sant Úrbez (condicionat per tal us). El recorregut base en un principi es el descrit com Circuit de l'Aigua o de Sant Úrbez, de 2´5 Km., circular i molt ben senyalitzat, no obstant i aprofitant la confluència amb el riu Bellós (culpable del majestuós espectacle panoràmic que ens ofereix tot l'entorn del Cañon de Añisclo) podem allargar el recorregut tot el tram que ens vingui de gust (en el nostre cas avui no tenim mes temps de fer més tram). La ruta transcorre de forma lineal per tot la vorera del riu fins la seva capçalera en els peus del massís del Mont Perdut. Tot el recorregut del Cañon es d'uns 16 Km. de llargada amb una altitud mínima d'uns 900 m. i màxima de 2.300 m. aproximadament.

Aparcament.

Aparcament de Sant Úrbez.

Ermita de Sant Úrbez de Añisclo.

PictographBridge Altitude 3,211 ft

PictographInformation point Altitude 3,232 ft

Faristol d'Informació.

PictographBridge Altitude 3,175 ft

Panoràmica del riu Bellós.

PictographBridge Altitude 3,184 ft

Continuem per l'esquerra.

PictographInformation point Altitude 3,369 ft

Cartells i seguim recta.

PictographInformation point Altitude 3,376 ft

En aquest punt, donem la volta i tornem ja que no tenim mes temps.

PictographInformation point Altitude 3,083 ft

Cartells informatius. Seguim recta.

Photo ofSeguim per l'esquerra per passar per el pont vell. Photo ofSeguim per l'esquerra per passar per el pont vell. Photo ofSeguim per l'esquerra per passar per el pont vell.

Seguim per l'esquerra per passar per el pont vell.

• Photo of piridazina
    piridazina Aug 27, 2022

He fet aquesta ruta, està genial! Info interessant: l'aparcament és molt menut, cal aparcar en la carretera. La carretera per la qual s'arriba és complicada per conduir, cal anar amb compte. És molt estreta, però d'un únic sentit, per tant, no pot vindre ningú de cara. Hi ha un parell de miradors per fer fotos.
    Fonts hem trobat dos pel camí: una estava seca i l'altra ben endins del tros que remunta el riu. Convé dur aigua.

• Photo of Lacoromina
    Lacoromina Aug 27, 2022

Gràcies piridazina per seguir-la, pels teus comentaris i puntualització,