Ruta pasareles de Relleu 'Camí de les Ripalmes del Fasamais' (amb xiquets)

Photo ofRuta pasareles de Relleu 'Camí de les Ripalmes del Fasamais' (amb xiquets) Photo ofRuta pasareles de Relleu 'Camí de les Ripalmes del Fasamais' (amb xiquets) Photo ofRuta pasareles de Relleu 'Camí de les Ripalmes del Fasamais' (amb xiquets)

April 22, 2022
April 2022

near Relleu, Valencia (España)

Hui vos mostrem una de les rutes que mes esta parlant la gent i no es per a menys... les passarel-les de Relleu. La ruta transita en gran part per el antic  “Camí de les Ripalmes del Fasamais” un antic camí de ferradures i cavalleries que tenen el seu final al Pantà de Relleu i les seues famoses passarel-les i que tenen més o menys uns 200 metres de recorregut i que ens van dir q volen ampliar-la i completar el recorregut. També tenim el allicient que en la ruta ens acompanya vigilant el Puigcampana de fons ❤
Una ruta molt asequible per a menuts de uns 10km circular que comença a Relleu i acaba al mateix poble. Per a poder gaudir de les passarel·les, és deu de adquirir una reserva al telèfon del ajuntament ja que sol estar molt concurrit i cal reservar.