Ruta Muíño de Chaila (Vilarín de Baxo) ✅

Photo ofRuta Muíño de Chaila (Vilarín de Baxo) ✅ Photo ofRuta Muíño de Chaila (Vilarín de Baxo) ✅ Photo ofRuta Muíño de Chaila (Vilarín de Baxo) ✅

57 minutes
May 19, 2022
May 2022

near Naraja, Galicia (España)

GRAZAS @s chic@s do Decathlon de Lugo por axudarnos a limpar esta ruta!

Ruta de apenas 4 km que sae da ponte de Vilarín de Baxo, xunto á estrada que comunica A Fonsagrada con Naraxa. Pasa por unha vella ponte de madeira ao lado dun muíño, e tras un breve paseo por pista adentrámonos nun souto que nos leva á Seimeira de Rozabragada xunto ó Muíño de Chaila. Aquí teremos que atravesar o pequeno río e subir por un sendeiro con certa dificultade pola súa pendente pronunciada. Por último subimos á pequena aldea de Vilarín de Baxo, onde na súa entrada disporemos dunha fonte de auga no seu lavadoiro.

ACTUALIZACIÓN 17/12/2023:
A ruta está limpa e accesible, pero apenas está sinalizada, polo que se recomenda levar o track GPS no reloxo ou no móbil.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GRACIAS a l@s chic@s del Decathlon de Lugo por ayudarnos a limpiar esta ruta!

Ruta de apenas 4 km que sale del puente de Vilarín de Baxo, junto a la carretera que comunica A Fonsagrada con Naraxa. Pasa por un viejo puente de madera al lado de un molino, y tras un breve paseo por pista nos adentramos en un soto que nos lleva a la cascada de Rozabragada junto al molino de Chaila. Aquí tendremos que atravesar el pequeño río y subir por un sendero con cierta dificultad por su pendiente pronunciada. Por último subimos a la pequeña aldea de Vilarín de Baxo, donde en su entrada dispondremos de una fuente de agua en su lavadero.

ACTUALIZACIÓN 17/12/2023:
La ruta está limpia y accesible, pero apenas está señalizada, por lo que se recomienda llevar el track GPS en el reloj o en el móvil.