Ruta do val do río Ferreira e as súas casas grandes.

Photo ofRuta do val do río Ferreira e as súas casas grandes. Photo ofRuta do val do río Ferreira e as súas casas grandes. Photo ofRuta do val do río Ferreira e as súas casas grandes.

1927
September 20, 2021
September 2021

near Seguín, Galicia (España)

Nesta ruta circular de case 11 km, pártese da igrexa de Santo Andrés de Següín por carballeiras e cruzando o río Ferreira por uns antigos pasares iremos cara a aldea de Faramontaos, neste lugar pasaremos ao carón da casa grande de Faramontaos.

Logo encamiñarémonos á Costa, posteriormente Rodiz, nesta aldea atopamos a casa de Rodiz ou dos Boán (Destaca desta edificación que o seu escudo atópase no recinto da Torre da Homenaxe de Monforte de Lemos, o enlace dunha foto onde vemos este fermoso escudo: http://www.monfortedelemos.es/turismo/?q=es/monumentos ).
Ao carón de Rodiz está Pedragude, onde podemos ver unhas fermosas vistas do val do Lemos.

Desta volta baixaremos cara a igrexa de San Xulián de Eiré. Trala visita ao templo, seguiremos a baixar cara a aldea de Barrio e dende esta iremos cara a pequena pero fermoso lugar de Ferreiroá onde poderemos ver un muíño, con decoracións en cal, unha fonte e o famoso Pazo de Ferreiroá. De aquí volveremos ao comezo a Següín.

Como curiosidade contar que a igrexa de Santo Andrés de Següín conta a lenda que mandouna edificar un nobre da parroquia por que ao ir á misa a San Fiz de Cangas burláronse da súa muller e para evitar que volvera suceder decidiu edificar un templo en Següín.

Esperemos que desfrutedes da ruta e sobre todo da hsitoria e da nosa terra!

PictographTree Altitude 1,511 ft

PictographRiver Altitude 1,432 ft

PictographRuins Altitude 1,814 ft

PictographRuins Altitude 1,675 ft
Photo ofMuro perimetral do mosteiro de San Miguel de Eiré. Photo ofMuro perimetral do mosteiro de San Miguel de Eiré. Photo ofMuro perimetral do mosteiro de San Miguel de Eiré.

Muro perimetral do mosteiro de San Miguel de Eiré.

PictographReligious site Altitude 1,657 ft

PictographRuins Altitude 1,410 ft

Fonte de Ferreiroá.

PictographCastle Altitude 1,445 ft

Pazo de Ferreiroá.

PictographReligious site Altitude 1,592 ft

Igrexa de Santo Andrés de Següín.