Ruta do río Ouro

-84 ft
November 6, 2020
November 2020

near Villarmea, Galicia (España)

A última parte da ruta pode ser circular, despois de chegar á fervenza e cruzar a ponte con base de pedra e pasarela de madeira que se pode ver na primeira das fotos. Pola miña parte intenteina facer así pero chegou un momento en que non acertaba por onde continuar, así que decidín da-la volta e seguir polo mesmo camiño da ida, aínda que pagou a pena perderse un pouco porque había camiños bonitos pegados ao río pola marxe contraria. Comecei a camiñar xunto ao panel informativo da ruta, que se atopa a carón dun dos aparcamentos, pero pódese ampliar visitando a igrexa, un cruceiro, a ponte de ferro, caminando ata a praia da Pampillosa (incluso se pode unir á ruta das praias a través da Pampillosa), etc. Eu non o fixen porque xa coñecía de máis ocasións a zona e só me faltaba esa parte.
______________
La última parte de la ruta puede ser circular, después de llegar a la cascada y cruzar un puente con base de piedra y pasarela de madera que se puede ver en la primera de las fotos. Por mi parte intenté hacer la ruta así pero llegó un momento en que no acertaba con él camino por el que continuar, así que decidí dar la vuelta y seguir por el mismo camino de la ida, aunque mereció la pena perderse un poco ya que había caminos bonitos pegados ao río por la margen contraria. Empecé el caminar junto al panel informativo de la ruta, que se encuentra al lado de uno de los aparcamientos, pero se puede ampliar visitando la iglesia, un cruceiro, el puente de hierro, camiñando ata a praia da Pampillosa (incluso se puede unir a la ruta de las playas a través de A Pampillosa), etc. Yo no lo hice porque ya conocía de otras ocasiones esa zona y solo me faltaba esa parte.