RUTA DELS TRES TURONS

December 11, 2017

near el Congrés i els Indians, Catalunya (España)

1. Entrada al Parc del Guinardó, Nen de la rutlla, creuem un parc infantil on hi trobem una petita escultura d'un nen amb un aro, aquesta li dona un símbol al barri del Guinardó.
2. Pont de Muhlberg, aquest pont serveix per creuar del parc del Guinardó al barri de Can Baró, es una zona de roca de granit, que provaca esllavisades, per evitar-ho es va crear aquest pont.
3. Turó de la Rovira, es una muntanya de 262 metres d'alçada. Hi trobem bunkers de la guerra civil espanyola, és un turó amb molt bones vistes de Barcelona.
4. El turó del Carmel o turó d'en Móra és una muntanya de 266 metres del municipi de Barcelona.
5. El parc de la creueta del coll és un parc que va ser creat gràcies a l'espai que deixava la pedrera del turó de la creueta.

PONT

NEN DE LA RUTLLA

TURÓ DE LA ROVIRA

TURÓ DEL CARMEL

PARC DE LA CREUETA DEL COLL

• Eulàlia Casso i Samsó Jan 2, 2020

Hem trobat molt bé la ruta. No l'hem pogut fer tota perquè ens hi vam posar una mica massa tard, però tenim intenció d'acabar-la