Ruta dels Estanys Amagats des de Viliella (Etapa 1/2)

Photo ofRuta dels Estanys Amagats des de Viliella (Etapa 1/2) Photo ofRuta dels Estanys Amagats des de Viliella (Etapa 1/2) Photo ofRuta dels Estanys Amagats des de Viliella (Etapa 1/2)

August 10, 2022

near Viliella, Catalunya (España)

ETAPA 1/2. La Ruta dels Estanys Amagats és un itinerari circular que transcorre entre la Cerdanya i la Vall del Madriu-Perafita-Claror (Andorra). Amb la ruta enllaçaràs, entre estanys, els refugis guardats de Cal Pere Sidro, de Malniu, de l'Illa, dels Estanys de la Pera i de Cap del Rec. Racons que t'ompliran de vida!

La ruta la vàrem fer en dues etapes, molt lleugers de material i a un ritme alt. Vàrem fer nit al refugi guardat de l'Illa (Andorra). Si vols, la pots planificar amb més dies, sigui dormint, per exemple, una nit a cadascun dels quatre refugis guardats, o bé, fent-ho a alguns dels molts refugis no guardats que trobaràs durant la ruta o fent vivac.

Si la fas, com nosaltres, en només en 2 etapes, els refugis guardats pels quals passaràs en la 1a etapa són: Refugi de Cal Pere Sidro, de Malniu i de l'Illa.

Si vols fer nit a algun dels refugis guardats, abans de començar la ruta és important que comprovis el calendari d'obertura i la disponibilitat. També, que hi facis una reserva.

Font

PictographMountain hut Altitude 6,974 ft

Refugi de Malniu

PictographMountain hut Altitude 5,200 ft

Refugi Cal Tendre Sidró

PictographWilderness hut Altitude 7,796 ft

Refugi Engorgs Joaquim Folch i Girona (no guardat)