Ruta del Gos Blanc

June 25, 2023
February 2023

•   3.7 1 review

near La Llacuna, Catalunya (España)

INFORMACIÓ DE LA RUTA
Ruta de muntanya circular
PUNT D'INICI: Escola de Vilademàger
PUNT DE FI: ídem que inici
DISTÀNCIA: 7,38 km
DESNIVELL: +137 m
DIFICULTAT: Fàcil

Aneu seguint els GOSSOS de color BLANC i no us perdreu!
Si creieu que algun punt necessita reforç, agrairem que ens feu arribar el vostre feedback al correu: centre@celallacuna.com

ITINERARI
Partim de l'Escola de Vilademàger direcció a Cal Mencior i seguirem per l'entorn de la riera de La Llacuna fins entrar cap als boscos de Les Costes, on trobareu la combinació perfecta de bosc, vinya i feixes i cabanyes de pedra seca, tot plegat maridat amb les vistes a La Llacuna.
Seguirem el transcurs de la ruta per camins i corriols fins arribar a Les Vilates, on tindrem les següents opcions:
- OPCIÓ 1 (ESQUERRA): Visitar la Font del Plà Novell, parada ideal per refrescar-se i esmorzar o dinar (l'anada i al tornada és pel mateix camí)
- OPCIÓ 2 (DRETA): enfilar directament la tornada cap a l'Ermita de Sant Antoni Abad
Ambdues opcions estan senyalitzades.
PRECAUCIÓ: un cop passada l'ermita, creuarem la carretera de Rofes
Seguirem direcció a Cal Pujadó i per si us heu quedat assedegats, passarem per la Font dels Horts abans d'enfilar la tornada cap a La Llacuna.

• A FG 1 Apr 28, 2024

Hem escollit aquesta ruta perquè diu que és fàcil. Realment el recorregut no es complicat però té algun tram amb pujades i molta pedra. El meu fill de 6 anys l'ha fet bé. La pega que li trobo es que diu que amb 30 minuts ja està feta i no és així! Hem trigat 1 hora i mitja

No sé d'on treuen la mitja ahora perquè el recorregut és llarg. Un altre pega és que alguns gossos han desaparegut i sort que el camí és clar sinó no sabíem per on anar. Hi ha alguna bifurcació que no està marcada i hem escollit el camí correcte, sinó ens hagués tocat donar la volta jajajajaja.
    En resum ruta bonica, adequada per anar amb nens però molt més llarga del que diu!