RUTA DEL CISTER 3. Vallbona de les Monges - Montbrió de la Marca

April 14, 2022
April 2022

near Vallbona de les Monges, Catalunya (España)

Són les 8:00 quan començo a seguir la marca del GR175. A la part de dalt del poble em passo de llarg i haig de tornar enrera. Al tram abans d'arribar a Rocallaura em salta un cérvol a 10 metres de mi i creua el camí. Allà faig el cafè i segueixo cap a Belltall. De moment planet, menys a les entrades dels pobles que he hagut de pujar.
A Forès no haig de pujar, pero la marca no em fa passar pel centre del poble i sense adonar-me'n sóc als afores. Descanso en una zona de lleure i reinicio el camí cap a Rocafort de Queralt. Són dos quart de dues quan començo a dinar en un restaurant a peu de camí a la sortida del poble.
Només queden 3 o 4 km fins a Montbrió de la Marca. Allà tinc una habitació reservada a Can Joan, que vaig trobar després de remenar una mica per les xarxes. La casa i l'habitació estan molt bé i també molt bé de preu. El Gabriel i la Margarita són uns excel·lents anfitrions. Us deixo el tf per si us interessa: 977898150 i el 675287009