RUTA DEL BAIX GAIÀ - CASTELL DE TAMARIT - ALTAFULLA -Torredembarra. 220915

Photo ofRUTA DEL BAIX GAIÀ - CASTELL DE TAMARIT - ALTAFULLA -Torredembarra. 220915 Photo ofRUTA DEL BAIX GAIÀ - CASTELL DE TAMARIT - ALTAFULLA -Torredembarra. 220915 Photo ofRUTA DEL BAIX GAIÀ - CASTELL DE TAMARIT - ALTAFULLA -Torredembarra. 220915

September 22, 2015
September 2015

near Torredembarra, Catalunya (España)

RUTA DEL BAIX GAIÀ - ALTAFULLA -Torredembarra. 220915

La ruta surt de Torredembarra per anar a agafar el camí pista que ens porta a Altafulla, només arribar a Altafulla ens trobem amb l'antic Oliverot, un dels símbols d'Altafulla, ens dirigim a visitar la zona del Castell d'Altafulla i continuem amb direcció al riu Gaià i la seva desembocadura a la platja de Tamarit, ens acostem al Castell de Tamarit i seguim amb direcció a la platja d'Altafulla, la Bramadora, Platja del Canyadell per tornar a Torredembarra per l'Avinguda del Canyadell i Carrer dels Munts.

El nucli de Tamarit forma part del municipi de Tarragona declarat Patrimoni de la Humanitat pel seu llegat romà. De fet, a prop de Ferran i de Tamarit podem admirar dos monuments integrats al Patrimoni: la pedrera del Mèdol i el sepulcre romà conegut amb el nom de la Torre dels Escipions, la qual fou presa com a símbol heràldic de l’escut, per l’antiga municipalitat tamaritenca.
Si continuem amunt ens trobarem amb el poble de Ferran, on cal admirar-ne el Castell al costat del riu Gaià.

PictographIntersection Altitude 212 ft

Platja de Canyadell

• Photo of Oscar Upegui
    Oscar Upegui Dec 17, 2017

Un circuito espectacular por este bello poblado de Altafulla, el cual merece la pena recorrer para disfrutar metro a metro de un bonito paisaje.
    Gracias Josep por compartir este buen trazado.

• Photo of Josep Mª Dalmau
    Josep Mª Dalmau Dec 17, 2017

Muy agradecido Oscar por el comentario y la valoración de esta ruta.

• Photo of fredondo
    fredondo Aug 24, 2019

Per quin motiu aquesta ruta és " només experts "

• Photo of Josep Mª Dalmau
    Josep Mª Dalmau Aug 25, 2019

Ha estat un error, gràcies fredondo pel comentari.