Photo ofRUTA DE SIERRE A ZINAL (Suïssa): DES DE SAINT LUC FINS A ZINAL (Val d'Anniviers) Photo ofRUTA DE SIERRE A ZINAL (Suïssa): DES DE SAINT LUC FINS A ZINAL (Val d'Anniviers) Photo ofRUTA DE SIERRE A ZINAL (Suïssa): DES DE SAINT LUC FINS A ZINAL (Val d'Anniviers)

September 23, 2017
September 2017

near Saint-Luc, Canton du Valais (Switzerland)

Ruta que fem seguint una part del camí de la cursa Sierre-Zinal de la que hem deixat la part més dura (Sierre-Saint Luc), per una altra ocasió.
Sense cap problema d'orientació ni de dubtes en el recorregut per la excel·lent senyalització que hi ha, comencem pujant al funicular que des del poble de Saint Luc ens puja fins a 2.190 m (també es pot fer a peu). A la sortida del funicular ja trobem els primers rètols i seguim la pista direcció l'hotel Weisshorn a 2.337 m d'alçada on hi arribem per camí. A partir d'aquí a tots els trencants anirem trobant rètols i senyals que ens porten fins acabar en el poble de Zinal.
Les vistes sobre el Matterhorn, el Weisshorn i d'altres quatre mils així com sobre totes les muntanyes que envolten la vall d'Anniviers on ens trobem, han sigut excel·lents.