Ruta de Senderisme Familiar Camp d'aviació (SF3)

Photo ofRuta de Senderisme Familiar Camp d'aviació (SF3) Photo ofRuta de Senderisme Familiar Camp d'aviació (SF3) Photo ofRuta de Senderisme Familiar Camp d'aviació (SF3)

20 minutes
25 minutes
April 30, 2021
April 2021

near Tiurana, Catalunya (España)

Sortirem en direcció a l'escenari exterior del Gastrobar Solés i just al costat dret surt el corriol que puja al camp d'aviació. Un cop dalt, seguim fins a l'heliport on entre aquest i el camp surt un corriol que ens farà vorejar els camps de la plana del Mas d'en Cirera passant entre pins, roures i alzineres i tot un seguit de plantes silvestres, amb propietats medicinals i fragants entre d'altres. Sortirem a la carretera, la qual amb cura la travessarem i seguirem a la dreta un petit tram de camí fins seguir el corriol de tornada a Tiurana, sempre passant per l'esquerra de la carretera.
Una ruta de senderisme per fer en família amb canalla de 4 a 8 anys perquè entrin en contacte amb la natura i serveixi d'eina educativa als pares i mares per conscienciar-los en la cura del medi ambient, tot observant plantes silvestres com la farigola, animalets com papallones i vistes de l'embassament de Rialb. Alhora descobriran un camp d'aviació rural i un heliport, que els ajudarà a fer "volar" la imaginació.
DIFICULTAT FÍSICA: Molt fàcil
DIFICULTAT TÈCNICA: Petits trams de pendents pronunciats.
El grau de dificultat física i tècnica està basat en el mètode SENDIF definit per la Taula de Camins de l'Alt Pirineu i Aran.