Ruta De Los Tres Ríos

July 30, 2012
July 2012

near Salgueiros, Galicia (España)

Bonita Ruta partiendo de Ponte Basebe en el concello de Touro, llegando hasta la cascada" O Salto das Pombas" y regreso a Ponte Basebe.

• Photo of SEGATUR
    SEGATUR Jul 31, 2012

A ruta vai máis aló, subindo por unhas pasarelas de madeira e, cruzando a estrada, continúa por unha zona de muíños ata chegar á área recreativa de Santalla. O percorrido do tramo que non fixestes é igualmente fermoso.

• Photo of MCMOLEDO
    MCMOLEDO Jul 31, 2012

Ola, si, nós xa sabiamos que a ruta ía máis aló, pero ese día non tiñamos máis tempo para continuar a camiñar pois aínda nos quedaba facer o camiño de volta ata onde tiñamos o coche no punto de inicio...
    No noso blogue das camiñadas " Grupo De Andainas Rías Baixas" xa explicamos que a ruta continúa ata a área recreativa de Santaia e que no percorrido atópanse varios muíños...
    Estamos seguros de que o tramo que nos quedou por facer é igual de bonito e con certeza que imos voltar e facer o percorrido enteiro en outra ocasión. Tamén pensamos camiñar a outra ruta que xa vimos que comeza no mesmo sitio.

Moitas grazas polo voso comentario.