Ruta de la Plata 2022 – 11 de la Calzada de Béjar a Fuenterroble de Salvatierra

Photo ofRuta de la Plata 2022 – 11 de la Calzada de Béjar a Fuenterroble de Salvatierra Photo ofRuta de la Plata 2022 – 11 de la Calzada de Béjar a Fuenterroble de Salvatierra Photo ofRuta de la Plata 2022 – 11 de la Calzada de Béjar a Fuenterroble de Salvatierra

June 26, 2022
April 2022

near La Calzada de Béjar, Castilla y León (España)

Intent fallit de fer la Ruta de la Plata per lesió, les petges publicades son els trams que vaig poder fer, no son tots seguits.

Sortim de l’alberg per creuar la Calzada de Béjar i després de dos-cents metres de carretera agafar el Camí de la Plata que ens porta a la carretera de Valdefuentes de Sangusín a Peromingo i després de dos-cents metres per ella agafar la Calzada Romana que en porta a Valverde de Valdecasa que creuarem per seguir per la Carretera de Valdecasa fins a la població que creuem per seguir per camins fins a Fuenterroble de Salvatierra que creurem fins arribar a l’alberg a la sortida del poble.

Caminada sense gaires complicacions tècniques.