Ruta complerta per les Cabanes d'Argelaguer.

Photo ofRuta complerta per les Cabanes d'Argelaguer. Photo ofRuta complerta per les Cabanes d'Argelaguer. Photo ofRuta complerta per les Cabanes d'Argelaguer.

May 28, 2023
May 2023

•   4.5 2 Reviews

near Argelaguer, Catalunya (España)

Començant a l'aparcament d'Argelaguer, veient les Cabanes d'Argelaguer, seguint un troç més fins una entrada al riu perquè és banyès el gos, tornada amb alguna paradeta més pel camí fins veure el poble amb les seves esglésies i acabant de nou al cotxe.

Molt entretinguda, amb moments de sol i moments d'hombra que s'agraeixen i moments que et pots mullar els peus al riu.

Molt senzilla i planera, recomanable per totes les edats.

• Photo of Miquel Torné i Pibernat
    Miquel Torné i Pibernat Oct 26, 2023

Després de la rasclosa hem seguit per a sobre del tub, però qual el track diu que ens hem d’enfilar cap el camp de a sobre, la pujada d’uns metres no és fàcil i arriba a una finca encerclada per tela metàl.lica i amb gossos. Borejar-la tampoc és fàcil.

• Photo of Joan Visus Valle
    Joan Visus Valle Oct 26, 2023

Ruta muy fácil y asequible incluso para los que están acostumbrados a caminar.