Photo ofRuta circular per corriols del Pla dels Abadals i la Sèquia de Manresa (Santpedor i Sallent-Bages) Photo ofRuta circular per corriols del Pla dels Abadals i la Sèquia de Manresa (Santpedor i Sallent-Bages) Photo ofRuta circular per corriols del Pla dels Abadals i la Sèquia de Manresa (Santpedor i Sallent-Bages)

November 13, 2022
November 2022

•   4.9 3 Reviews

near Santpedor, Catalunya (España)

Ressenya pendent.

Salut i bona caminada !

Photo ofAparcament. Inici i final de la ruta d'avui Photo ofAparcament. Inici i final de la ruta d'avui Photo ofAparcament. Inici i final de la ruta d'avui

Aparcament. Inici i final de la ruta d'avui

Aparcament. Inici i final de la ruta d'avui.

Seguim per la dreta. Pal indicador

Seguim per la dreta. Pal indicador.

Photo ofDeixem la pista i seguim pel corriol fressat de la dreta Photo ofDeixem la pista i seguim pel corriol fressat de la dreta Photo ofDeixem la pista i seguim pel corriol fressat de la dreta

Deixem la pista i seguim pel corriol fressat de la dreta

Deixem la pista i seguim pel corriol fressat de la dreta.

Seguim pel corriol fressat proper a la via del tren

Seguim pel corriol fressat proper a la via del tren.

Seguim per la dreta, per corriol herbat poc visible

Seguim per la dreta, per corriol herbat poc visible.

Photo ofVoregem el camp de cultiu per la banda dreta Photo ofVoregem el camp de cultiu per la banda dreta Photo ofVoregem el camp de cultiu per la banda dreta

Voregem el camp de cultiu per la banda dreta

Voregem el camp de cultiu per la banda dreta.

Travessem la via del tren i seguim a l'altra banda

Travessem la via del tren i seguim a l'altra banda.

Photo ofVoregem el camp de cultiu per la dreta Photo ofVoregem el camp de cultiu per la dreta Photo ofVoregem el camp de cultiu per la dreta

Voregem el camp de cultiu per la dreta

Voregem el camp de cultiu per la dreta.

Photo ofDeixem el camp de cultiu i seguim per la dreta, sense camí marcat, fins trobar el corriol fressat Photo ofDeixem el camp de cultiu i seguim per la dreta, sense camí marcat, fins trobar el corriol fressat Photo ofDeixem el camp de cultiu i seguim per la dreta, sense camí marcat, fins trobar el corriol fressat

Deixem el camp de cultiu i seguim per la dreta, sense camí marcat, fins trobar el corriol fressat.

Photo ofSeguim el corriol fressat per l'esquerra Photo ofSeguim el corriol fressat per l'esquerra Photo ofSeguim el corriol fressat per l'esquerra

Seguim el corriol fressat per l'esquerra

Seguim el corriol fressat per l'esquerra.

Photo ofCruïlla amb pal indicador. Seguim per l'esquerra Photo ofCruïlla amb pal indicador. Seguim per l'esquerra Photo ofCruïlla amb pal indicador. Seguim per l'esquerra

Cruïlla amb pal indicador. Seguim per l'esquerra

Cruïlla amb pal indicador. Seguim per l'esquerra.

Photo ofCruïlla amb pal indicador. Seguim pel corriol de la dreta Photo ofCruïlla amb pal indicador. Seguim pel corriol de la dreta Photo ofCruïlla amb pal indicador. Seguim pel corriol de la dreta

Cruïlla amb pal indicador. Seguim pel corriol de la dreta

Cruïlla amb pal indicador. Seguim pel corriol de la dreta.

Barraca de pedra seca, mig enronada

Barraca de pedra seca, mig enronada.

Photo ofCruïlla de corriols que seguim per la dreta Photo ofCruïlla de corriols que seguim per la dreta Photo ofCruïlla de corriols que seguim per la dreta

Cruïlla de corriols que seguim per la dreta

Cruïlla de corriols que seguim per la dreta.

PictographIntersection Altitude 994 ft
Photo ofSortim al polígon i seguim 200 metres per la vorera de l'esquerra fins trobar la Sèquia de Manresa Photo ofSortim al polígon i seguim 200 metres per la vorera de l'esquerra fins trobar la Sèquia de Manresa

Sortim al polígon i seguim 200 metres per la vorera de l'esquerra fins trobar la Sèquia de Manresa.

PictographIntersection Altitude 958 ft
Photo ofSeguim a l'esquerra per la Sèquia de Manresa Photo ofSeguim a l'esquerra per la Sèquia de Manresa Photo ofSeguim a l'esquerra per la Sèquia de Manresa

Seguim a l'esquerra per la Sèquia de Manresa

Seguim a l'esquerra per la Sèquia de Manresa.

PictographBridge Altitude 965 ft

Pont sobre la Sèquia

Pont sobre la Sèquia.

PictographRiver Altitude 961 ft

Tram de Sèquia

Tram de Sèquia.

PictographBridge Altitude 961 ft
Photo ofPonts de pedra sobre la Sèquia. Fem un petit descans a l'ombra Photo ofPonts de pedra sobre la Sèquia. Fem un petit descans a l'ombra Photo ofPonts de pedra sobre la Sèquia. Fem un petit descans a l'ombra

Ponts de pedra sobre la Sèquia. Fem un petit descans a l'ombra

Ponts de pedra sobre la Sèquia. Fem un petit descans a l'ombra.

PictographBridge Altitude 961 ft
Photo ofDeixem els ponts i seguim camí per la Sèquia Photo ofDeixem els ponts i seguim camí per la Sèquia Photo ofDeixem els ponts i seguim camí per la Sèquia

Deixem els ponts i seguim camí per la Sèquia

Deixem els ponts i seguim camí per la Sèquia.

Fita del Km 14. Seguim camí

Fita del Km 14. Seguim camí.

PictographIntersection Altitude 961 ft
Photo ofSobre el pont seguim per la pista de l'esquerra. Pal indicador i plafó informatiu Photo ofSobre el pont seguim per la pista de l'esquerra. Pal indicador i plafó informatiu Photo ofSobre el pont seguim per la pista de l'esquerra. Pal indicador i plafó informatiu

Sobre el pont seguim per la pista de l'esquerra. Pal indicador i plafó informatiu.

Vistes des del camí

Vistes des del camí.

PictographIntersection Altitude 991 ft
Photo ofTravessem la pista de terra i seguim amunt per l’altre banda Photo ofTravessem la pista de terra i seguim amunt per l’altre banda Photo ofTravessem la pista de terra i seguim amunt per l’altre banda

Travessem la pista de terra i seguim amunt per l’altre banda

Travessem la pista de terra i seguim amunt per l’altre banda.

Photo ofBarraca de pedra seca per la dreta del camí Photo ofBarraca de pedra seca per la dreta del camí Photo ofBarraca de pedra seca per la dreta del camí

Barraca de pedra seca per la dreta del camí

Barraca de pedra seca per la dreta del camí.

Photo ofSeguim pel corriol fressat de la dreta Photo ofSeguim pel corriol fressat de la dreta Photo ofSeguim pel corriol fressat de la dreta

Seguim pel corriol fressat de la dreta

Seguim pel corriol fressat de la dreta.

Photo ofNova cruïlla de corriols que seguim per la dreta. Pal indicador Photo ofNova cruïlla de corriols que seguim per la dreta. Pal indicador Photo ofNova cruïlla de corriols que seguim per la dreta. Pal indicador

Nova cruïlla de corriols que seguim per la dreta. Pal indicador

Nova cruïlla de corriols que seguim per la dreta. Pal indicador.

Barraca de pedra seca per la dreta del camí

Barraca de pedra seca per la dreta del camí.

Photo ofCruïlla de camins amb pal indicador. Seguim per la dreta Photo ofCruïlla de camins amb pal indicador. Seguim per la dreta Photo ofCruïlla de camins amb pal indicador. Seguim per la dreta

Cruïlla de camins amb pal indicador. Seguim per la dreta

Cruïlla de camins amb pal indicador. Seguim per la dreta.

Photo ofCruïlla de camins que seguim pel corriol de l'esquerra Photo ofCruïlla de camins que seguim pel corriol de l'esquerra Photo ofCruïlla de camins que seguim pel corriol de l'esquerra

Cruïlla de camins que seguim pel corriol de l'esquerra

Cruïlla de camins que seguim pel corriol de l'esquerra.

Photo ofCruïlla amb la pista, que seguim per l'esquerra Photo ofCruïlla amb la pista, que seguim per l'esquerra Photo ofCruïlla amb la pista, que seguim per l'esquerra

Cruïlla amb la pista, que seguim per l'esquerra

Cruïlla amb la pista, que seguim per l'esquerra.

Photo ofCaseta i pou per l'esquerra. Seguim pel pont sobre la via del tren Photo ofCaseta i pou per l'esquerra. Seguim pel pont sobre la via del tren Photo ofCaseta i pou per l'esquerra. Seguim pel pont sobre la via del tren

Caseta i pou per l'esquerra. Seguim pel pont sobre la via del tren

Caseta i pou per l'esquerra. Seguim pel pont sobre la via del tren.

Cruïlla amb pal indicador. Seguim pel corriol de la dreta

Cruïlla amb pal indicador. Seguim pel corriol de la dreta.

Photo ofRestes d'un pou per la dreta del camí Photo ofRestes d'un pou per la dreta del camí Photo ofRestes d'un pou per la dreta del camí

Restes d'un pou per la dreta del camí

Restes d'un pou per la dreta del camí.

Photo ofA la part final del corriol fressat, amb bones vistes al Pla dels Abadals Photo ofA la part final del corriol fressat, amb bones vistes al Pla dels Abadals Photo ofA la part final del corriol fressat, amb bones vistes al Pla dels Abadals

A la part final del corriol fressat, amb bones vistes al Pla dels Abadals

A la part final del corriol fressat, amb bones vistes al Pla dels Abadals.

Photo ofTravessem la pista i seguim pel corriol que s'endinsa al bosc per l'altra banda Photo ofTravessem la pista i seguim pel corriol que s'endinsa al bosc per l'altra banda Photo ofTravessem la pista i seguim pel corriol que s'endinsa al bosc per l'altra banda

Travessem la pista i seguim pel corriol que s'endinsa al bosc per l'altra banda

Travessem la pista i seguim pel corriol que s'endinsa al bosc per l'altra banda.

Seguim pel corriol fressat

Seguim pel corriol fressat.

Cruïlla de corriols. Seguim per l'esquerra

Cruïlla de corriols. Seguim per l'esquerra.

Sortim a la pista, que seguim per l'esquerra

Sortim a la pista, que seguim per l'esquerra.

Photo ofCruïlla de pistes amb pal indicador. Seguim per la dreta, en direcció a l'aparcament Photo ofCruïlla de pistes amb pal indicador. Seguim per la dreta, en direcció a l'aparcament Photo ofCruïlla de pistes amb pal indicador. Seguim per la dreta, en direcció a l'aparcament

Cruïlla de pistes amb pal indicador. Seguim per la dreta, en direcció a l'aparcament.

Photo ofDe tornada a l'aparcament. Final de la ruta d'avui Photo ofDe tornada a l'aparcament. Final de la ruta d'avui Photo ofDe tornada a l'aparcament. Final de la ruta d'avui

De tornada a l'aparcament. Final de la ruta d'avui

De tornada a l'aparcament. Final de la ruta d'avui.

• Photo of Jorditoms
    Jorditoms Nov 17, 2022

Creo que este es una fruta Qué haces mucho o por lo menos estás sola correcto? Y la verdad es que son muy bonitas esos canales de agua con esa vegetación alrededor me imagino el viento soplando en la cara

• Photo of Pitcollonsiamunt
    Pitcollonsiamunt Nov 22, 2022

Sí, con algunas variaciones, es una ruta cercana donde vamos a menudo.
    Salut !

• Photo of Campcardós
    Campcardós Nov 22, 2022

Passeig per camins i corriols del Pla de Bages, amb visita obligada a un tram de la Sèquia de Manresa, sempre espectacular.

• Photo of pm&mp
    pm&mp Nov 22, 2022

Ruta agradable i fàcil

• Photo of Pitcollonsiamunt
    Pitcollonsiamunt Nov 22, 2022

Cert. És un passeig tranquil i planer.
    Salut i gràcies per valorar.