Ruta circular pels voltants de Puiggròs

Photo ofRuta circular pels voltants de Puiggròs Photo ofRuta circular pels voltants de Puiggròs Photo ofRuta circular pels voltants de Puiggròs

January 26, 2021
January 2021

near Puiggròs, Catalunya (España)

Inici de la ruta des de Puiggròs direcció a les Borges Blanques pel camí vell. Quan s'arriba a la sèquia 4a del Canal d'Urgell, es va seguint-la fins al Collet. La ruta segueix fins a la font de la Juliana i després ja fins a la Capella. Per arribar a la Capella s'han de travessar diversos camins asfaltats, alguns amb força trànsit. La caminada segueix direcció als Plans. Un cop dalt als Plans, s'ha de vigilar ja què habitualment hi roda maquinària pesant. Quan s'arriba a SAVA, la planta de purins, el camí ja torna a recular cap a Puiggròs. Tota la zona dels Plans es poden veure bones vistes si el dia està clar. Just al final del camí, al costat d'unes plaques solars, es poden veure unes magnífiques vistes de Puiggròs i tota la serra dels Bessons. Per acabar, es baixa dels Plans cap al fondo i es puja cap a dalt al poble pel darrere i ja s'arriba a destí.

PictographFountain Altitude 916 ft

Font de la Juliana

PictographReligious site Altitude 918 ft

Sant Miquel de les Borgetes (la Capella)

Els Plans

Des de dalt als Plans es poden veure unes magnífiques vistes de Puiggròs, en primer pla. Al fons ressalta la serra dels Bessons, més baixa i darrere de tot, força més alta, la serra de la Llena.