Ruta al Port del Comte i Ascensió al Pedró dels Quatre Batlles

March 25, 2012
March 2012

•   4.3 4 Reviews

near La Coma, Catalunya (España)

• Photo of mroygallart
    mroygallart Aug 22, 2019

Ruta ben explicada i fàcil de seguir.
    Llevat d'una primera pujada un pèl pronunciada a l'inici, la resta és molt fàcil

• Photo of osteobcn
    osteobcn Apr 2, 2021

La dificultat i el seguiment de la ruta depèn molt de l’època de l’any en que ho facis. La presència de neu i/o gel pot fer variar força el track. Entorn i panoràmiques espectaculars

• Photo of FeMaTo
    FeMaTo Aug 28, 2021

Nosaltres hem intentat veure (sense èxit) la cova de la bòfia a partir del refugi. Després de la pujada inicial per la pista d'esquí, tot millora: les vistes i la pendent ;-). Gràcies per compartir!

• Photo of Flipant
    Flipant Aug 21, 2022

Vaig fer-la sense el mobil. Va ser espatarrant la pujada pq estaba envoltat de boira i a mitja pujada m'apareixen 5 vaques allà dalt emnig de la boira. Despres d'arribar al Parking d'estivella no hi ha cap indicació i em vaig perdre, vaig estar 4.30h en total. I vaig acabar baixant pujada inicial! Ara veig la ruta la tornada desde l'estanc de neu es el mateix q vaig fer despres amb el cotxe, vaig arribar cansat pero no em vaig perdre res. Va ser un camí molt màgic. Tothom deia q plouría a St. Llorenç i només vaig trobarme una persona al Pedró. Sort que estava tapat pq amb la solana no hagués aguantat. Al final va granitzar suaument com a regal de despedida. Al arribar al cotxe estava envoltat d'unes vaques gegants i em vaig menjar el pà i el fuet de st. Llorenç. Felicitat máxima.

• Photo of Sergi Fornasari
    Sergi Fornasari Aug 6, 2023

Ahir 5
    d’agost vam fer la ruta amb un dia d’una visibilitat excel·lent.