Photo ofRuta 5 Ermites del Valles part 'Est' (des de Sant Llorenç Savall - fins Castellar del Vallès) Photo ofRuta 5 Ermites del Valles part 'Est' (des de Sant Llorenç Savall - fins Castellar del Vallès) Photo ofRuta 5 Ermites del Valles part 'Est' (des de Sant Llorenç Savall - fins Castellar del Vallès)

April 25, 2015
April 2015

near Sant Llorenç Savall, Catalunya (España)

sortida no circular en la que pasem per 5 ermites romániques del vallès (Sant Jaume de Vallverd, Santa Maria del Castell de Gallifa, Santa Maria del Grau, Sant Sebastia de Montmajor i Santa Maria del Puig de la Creu) sortin des de Sant Llorenç Savall i arriban a Castellar del Vallès.
Molt bonica i en vistes espectacular (si el temps ho permet -calitxa, ...-).
Inicialment tindria que ser un desnivell de 600 m però no se el motiu que ens va donar un altre desnivell (poder la cuantitat de torres d'electricitats que varem pasar i que va influir en les dades del GPS? ....
Una ruta molt maca, fàcil encare que hi ha un punt d'una forta pujada força llarga i també una forta baixada.
Reco,amnable per anar amb tranquilitat i poder visitar les ermites (algunes hi son obertes).

Parking lorenc savall

Desvio izq

San jaume vallverd

Si es vol per un mòdic preu de 2 € es pot visitar tota l'instalació del castell i l'ermita.

Santa maria del grau

Desvio dreta

PictographInformation point Altitude 1,988 ft

Poste desvio dreta

Al canto de l'ermita hi ha la casa parroquial que també es restaurant axis es pot fer una aturada i un bon dinar ....

Una font maca, amagada en els arbustos. No us perdeu la poesia que hi ha escrita en una baldosa a l'esquerra de la Font ....

Aprecieu la fantástica vista de 360 graus que teniu ....

PictographInformation point Altitude 1,358 ft

Castellar del Valles (Parking en cruilla carretera)