RUTA 349:Cadaques-Mas d'en baltre- Sa planassa-Cala Nans-Cadaques

Photo ofRUTA 349:Cadaques-Mas d'en baltre- Sa planassa-Cala Nans-Cadaques Photo ofRUTA 349:Cadaques-Mas d'en baltre- Sa planassa-Cala Nans-Cadaques Photo ofRUTA 349:Cadaques-Mas d'en baltre- Sa planassa-Cala Nans-Cadaques

December 12, 2021
December 2021

near Cadaqués, Catalunya (España)

Ruta que surt desde Cadaques pel GR direcció a Roses,hi ha unes dreceres amb més desnivell per on passa el GR pero si es vol pujar més suau es pot anar per la pista,un cop passat Mas d'en Baltre girem a esquerra i anem de baixada fins a Sa Planassa just allà agafem corriolet a esquerra sense deixar-ho (i sense sortir-nos)veurem moltes barraques de pedra seca i ens portarà fins al far de Cala Nans on tenim una baixadeta amb cert pendent,desde allà la tornada es més intuitiva una una pujadeta mes intensa ,pero es fa bé,despres hem anat vorejant les roques que a Sa conca es ho podem estaviar i girar a esquerra al antic hotel Rocamar.
Sortida amb impressionants vistes.
Si la feu a l'estiu,porteu aigua sobre tot i remullada a la cala Sa Sabolla, al costat del far.