Ruta 3 Barcella - Moduber - Font de l'ull

Photo ofRuta 3 Barcella - Moduber - Font de l'ull Photo ofRuta 3 Barcella - Moduber - Font de l'ull Photo ofRuta 3 Barcella - Moduber - Font de l'ull

January 8, 2017
January 2017

•   4.7 1 review

near Xeraco,Jaraco, Valencia (España)

Ruta de dificultat mitjana-alta.
Iniciem la ruta pel camí de la Font de l'Ull fins arribar a la Barcella. Iniciem la senda que ens portarà al Pla de la Vella on enllaçarem amb el PR-CV 153 direcció al Picaio. En arribar a la pista forestal una senda es dirigirà cap al Mondúver per trams equipats amb cordes per facilitar la pujada. La baixada la continuarem pel PR-CV 153 fins arribar a la pista forestal. Una vegada allí seguirem uns 300 metres fins trobar la indicació que assenyala l'encreuament que ens dirigirà cap a la Font de l'Ull. Una vegada arribem a este indret ens dirigirem a l'inici de la ruta passant per la zona recreativa.

Ruta de dificultad media-alta.
Iniciamos la ruta por el camino de la Font de l’Ull hasta llegar a la Barcella. Iniciamos la senda que nos llevará al Pla de la Vella donde enlazaremos con el PR-CV 153 dirección al Picaio. Cuando lleguemos a la pista forestal veremos una senda que se dirigirá hacia el Mondúver por algunos tramos equipados con cuerdas pa-ra facilitar la subida. La bajada la continuaremos por el PR-CV 153 hasta llegar a la pista forestal. Una vez allí seguiremos unos 300 metros hasta encontrar la indicación que señala el cruce que nos dirigirá hacia la Font de l’Ull. Una vez llegamos a este lugar nos di-rigiremos al inicio de la ruta pasando por la zona recreativa.

• Photo of Malvici
    Malvici Dec 22, 2022

Ruta excelent per a muntar al Mondúver desde Xeraco. La muntada és prou exigent pero molt entretinguda. Fàcil de seguir.

Hi ha alguns trams a en que els coscolls comencen a envair la senda, pero és practicable.

El desnivell que apareix en Wikiloc no és el correcte, està sobre els 900 m.