Rupit: Santuari de Montdois - Sant Martí de Querós - Pantà de Susqueda

Photo ofRupit: Santuari de Montdois - Sant Martí de Querós - Pantà de Susqueda Photo ofRupit: Santuari de Montdois - Sant Martí de Querós - Pantà de Susqueda Photo ofRupit: Santuari de Montdois - Sant Martí de Querós - Pantà de Susqueda

4 hours
1976
February 21, 2022
February 2022

near Susqueda, Catalunya (España)

Feia anys que volíem anar a Sant Martí de Querós, però no trobàvem el moment. Doncs ja està, ja hi hem anat! Hem de dir que hem trobat el camí molt bé, gens perdedor i marcat amb uns triangles de pintura groga.
Des de Rupit hem de seguir la carretereta cap a Sant Joan de Fàbregues i després, ja de terra, fins al santuari de Montdois. El camí es pot fer amb un cotxe normal sense problemes, això sí, sense anar depressa.
Un cop aparcats a l'esplanada de Montdois, anem enrere uns metres tot passant per davant del mas del Casal i prenem el camí del Vilar. Un cop acaba el camí carreter en una mena de placeta comença el sender de baixada a Querós. No l'hem de deixar fins a sucar els peus al pantà! Bé, a nosaltres no ens ha passat perquè hem trobat el pantà força baix...refotuda sequera d'aquest hivern!
La tornada serà exactament igual que l'anada.

Hora Inici: 10:52 3 de febr. 2022
Hora Fi: 14:52 3 de febr. 2022
Distància recorreguda: 11,5 km (04:00)
Temps en moviment: 03:04
Temps de Descens: 01:38

01 Santuari de Montdois

02 El Casal de Montdois

Photo of03 A l'esquerra desviament al Vilar de Querós Photo of03 A l'esquerra desviament al Vilar de Querós Photo of03 A l'esquerra desviament al Vilar de Querós

03 A l'esquerra desviament al Vilar de Querós

PictographRuins Altitude 0 ft

04 El Vilar de Querós (ruïnes)

05 Corriol de baixada

PictographReligious site Altitude 984 ft
Photo of06 Església de Sant Martí de Querós Photo of06 Església de Sant Martí de Querós Photo of06 Església de Sant Martí de Querós