Rupit Salt de Sallent Rupit

January 5, 2015
January 2015

near Rupit, Catalunya (España)

Sortida de Rupit Salt de Sallent Rupit el 4 de Gener del 2015
Sortim del aparcament de Rupit, a les 8,05 passem per la Casanova de Sallent, Ermita de Santa Llúcia, passem per torrent de gravet, El Castellet, i ens enfilem al pla de l’agulla de l’envestida, on gaudim de unes esplèndides vistes, hi ha un pas una mica perillós per les persones que tenen vertigen, baixem per un corriol a la dreta, el primer tram no està massa traçat i costa de trobar el camí, envoltem el turó de Castellet, fins la casa del mateix nom, una mica més endavant al peu de la cinglera esmorzem gaudint de les vistes. Seguim cap el Salt de Sallent, i des de el mirador fem les fotos de rigor, seguim fins el salt i ens enfilem per la riera de Rupit, on podrem gaudir de diferents salts que en aquesta època del any estan glaçats, (saltant de Sabaters , salt del moli rodo) seguint la riera ens portarà a Rupit. Un total de 10,8 Km. i 400 metres de ascens.