Photo ofRupit per StaLlucia, CanCanes, CastellEnvestida, Castellet, FontSaule, SaltGravet, CinglesDonada, SaltSallent, i SaltPomareda Photo ofRupit per StaLlucia, CanCanes, CastellEnvestida, Castellet, FontSaule, SaltGravet, CinglesDonada, SaltSallent, i SaltPomareda Photo ofRupit per StaLlucia, CanCanes, CastellEnvestida, Castellet, FontSaule, SaltGravet, CinglesDonada, SaltSallent, i SaltPomareda

May 9, 2024
May 2024

near Rupit, Catalunya (España)

hem seguit el track del wikiloc de l'usuari Pau Mas referencia 36693738

el track es perfecte pero avui en dia hi ha un punt que no es pot pasar
es al arribar a la casa de Can Canes que esta tot vallat i guardat per cuatre mastins
per tant toca fer variant de seguir per la pista, agafar trencall dreta i despres esquerra
fins la cinglera on trobem bancs per gaudir de les vistes anem dreta reseguint-la
i despres cal guiar-se de unes marques de pintura de color blau i fer el baixador
que amb ajuda d'unes cordes permet tornar al cami original pasada la casa
i reseguir la tanca delimitacio a l'esuerra i altre cop amb la presencia dels mastins
i per lo demes tot molt ben indicat amb els waypoints i la sencilla explicacio resum

fem mencio mes extensa de l'itinerari que ens surt a nosaltres i que es

Parking de pagament del pobla de Rupit
Carrer Barbacana
Cami Santa Llucia
Masies i Casa Rural de Santa Llucia
Cami Can Canes
Masia Can Canes
Pista de cami cinglera mirador Castell Envestida
Corriol equipat amb cordes de baixada de nou Cami Collet de l'Envestida
Collet de l'Envestida
Anar i tornar amb grimpada facil al Casteñll de l'Envestida
Corriol fins Pista i Torrent de Gravet
Entrada al pobla per l'Esglessia Sant Miquel
Pont penjat de la Riera Rupit
I Parking

Excursio molt bonica amb camins de tot tipus i apta per distreures i gaudir