Rupit-Castell de l'Envestida-Salt de Sallent

Photo ofRupit-Castell de l'Envestida-Salt de Sallent Photo ofRupit-Castell de l'Envestida-Salt de Sallent Photo ofRupit-Castell de l'Envestida-Salt de Sallent

April 18, 2016
April 2016

near Rupit, Catalunya (España)

(17-04-2016) Rupit-Castell de l'Envestida-Salt de Sallent

**PRESENTACIÓ DE DIAPOSITIVES ORDENADES D'INICI A FINAL**

Comencem des de l'aparcament que hi ha a l'entrada de Rupit, entrem al poble pel carrer que hi ha un semàfor, passem per la Font Vella i pugem pel primer carrer de l'esquerra fins al Coll del Castell, sota mateix del Castell de Rupit. Continuem pel camí de Santa Llúcia, passem per la casa i l'oratori de Santa Llúcia i continuem per pista de terra fins a la masia de can Cames.

Continuem des de la masia per sender, passem un filat i arribem a un petit coll on també hi ha un filat. Des d'aquí grimpem els pocs metres que falten fins al Castell de l'Envestida i tornem a baixar (aquest tram té algun pas perillós, per la qual cosa cal estar molt atents). Ja de tornada al collet, passem el filat, seguim corriol avall i sortim a una petita pista, que més avall connecta amb la pista del torrent del Gravet.

Seguim la pista cap a la dreta, passem per els rètols del Gravet, Pujolràs i arribem al mirador del Salt de Sallent. Vist el salt des del mirador continuem pista avall, fins el proper rètol que hi ha abans de creuar la riera, seguim la pista de la dreta que més endavant es transforma en sender, arribem a la font Pomareda i baixem fins a la riera a veure el salt de Sabaters. Continuem pel camí que puja al costat de la font i arribem al salt del Rodor, on creuem a l'altra banda de la riera a buscar el camí de Santa Magdalena (avui sense problemes, de vegades és impossible)

Pugem fins a l'ermita de Santa Magdalena i tornem a baixar a la riera, on hi ha el pont de cal Badaire (avui en obres i no es pot creuar). Continuem recte, tal com era la nostre intenció, passem per la font del Carreguell i seguint pel costat de la riera, arribem a sota del Pont Penjant, pugem a dalt i sense creuar-lo anem cap al punt de sortida.

Érem la iaia Montse, la Mercè, en Josep i l'avi Pep
Total temps caminant 2h 31m

• Photo of Albert GP
    Albert GP Oct 1, 2020

Molt bona ruta

• Photo of avipep
    avipep Oct 1, 2020

Moltes gràcies Albert GP pel comentari i la valoració de la ruta.