Photo ofRuïnes palau reial-Fonts-Assaigs d'arquitectura sostenible; a la cara Nord del Portell de Valldaura Photo ofRuïnes palau reial-Fonts-Assaigs d'arquitectura sostenible; a la cara Nord del Portell de Valldaura Photo ofRuïnes palau reial-Fonts-Assaigs d'arquitectura sostenible; a la cara Nord del Portell de Valldaura

October 12, 2022
October 2022

near Montbau, Catalunya (España)

ºAparcament Restaurant Can Valldaura-Font del Ferro-Ruïnes antic Palau Reial de Valldaura-Font del Cigró-Can Sardà-Antiga Font de Can Sardà-Font dels Caçadors o d'en Güell-Refugi al mig del bosc-Font d'en Gatell i Construcció ecològica promoguda per la Universitat.

Excursió matinal per la cara Nord de la Serra de Collserola a sota el Portell de Valldaura.

El recorregut, a banda de visitar les ruïnes, molt ruïnes, de l'antic Palau Reial de Valldaura, fa un recorregut per diverses fonts dels Torrents de Valldaura i d'en Güell, així com una construcció sostenible, feta amb fang i fusta, exercici dirigit per l'Escola d'Arquitectura de la UPC i d'altres Facultats de la Universitat. A tocar de la Masia de Valldaura, més amunt d'on passa el track, n'hi ha d'altres de construccions que no s'inclouen en aquest recorregut però us adjunto uns vincles per si esteu interessats.

Aprofitant l'esment a la sostenibilitat, també remarco que estem a mitjans d'octubre de 2022 i cap de les fonts assenyalades al track, rajaven.

L'itinerari no té cap dificultat, fora d'un petit i senzill pas de grimpada a la sortida de les escales de la font del Gatell. Es pot fer amb la canalla i si cal, ajudar-la en aquest pas.

INICI

SENSE_CAMÍ_DEFINIT

• Photo of Sandra ole
    Sandra ole Oct 12, 2022

Hola Josep, la teva ruta pel cor de Collserola es veu molt interessant, sembla que per senders, evitant les pistes amples. La guardo!

• Photo of Josep Vila 1947
    Josep Vila 1947 Oct 12, 2022

Efectivament, bona observació Sandra, pràcticament només tens pista entre Can Sardà i la Font dels Caçadors o d’en Güell.
    Gràcies pel teu comentari que amb el teu currículum agafar més valor.