Rudnik-VelikiŠturac(cvijićevvrh)-MaliŠturac-Prljuša-Rudnik

Photo ofRudnik-VelikiŠturac(cvijićevvrh)-MaliŠturac-Prljuša-Rudnik Photo ofRudnik-VelikiŠturac(cvijićevvrh)-MaliŠturac-Prljuša-Rudnik Photo ofRudnik-VelikiŠturac(cvijićevvrh)-MaliŠturac-Prljuša-Rudnik

7 hours
July 24, 2021
July 2021

near Rudnik, Central Serbia (Serbia)

Obišli smo
Veliki Šturac 1132mnv
Srednji Šturac 1113mnv
Mali Sturac 1058mnv

Veoma prijatna šetnja,staza zaklonjena visokim drvećem tako da može da se šeta i na velikim temperaturama.Prohodna i toliko široka da može i u zimskim uslovima da se prošeta.Što se tiče Velikog Šturca ili Cvijićevog vrha ñema ništa na vrhu samo antene i dalekovodi nema nikakve klupe za odmor nema mesta za sedenje tako da smo mi prvu pauzu napravili na Malom Šturcu ili ti na vrhu ski staze.Posle tog vrha kreće malo nezgodan deo,spust, do arheološkog lokaliteta Prljuša i tu se dobro čuvajte. Posle kratke pauze nastavljamo prema kraju staže ili početku staze,laganim širokim kolskim putem i kod table Raj na zemlji skrećemo i spuštamo se nazad prema planinarskom domu i nazad u selo.
Zamerka jedina je što nigde uz put nema klupa od hotela do Prljuše,tako da je Prljuša jedino mesto na celom treku gde postoji klupa .