Rubenov krug - pešačka staza (zvanični trek)

Photo ofRubenov krug - pešačka staza (zvanični trek) Photo ofRubenov krug - pešačka staza (zvanični trek) Photo ofRubenov krug - pešačka staza (zvanični trek)

December 17, 2020
February 2020

•   4.7 3 Reviews

near Staro Hopovo, Vojvodina (Serbia)

Mamorijalna pešačka staza, u čast preminulog člana Rotari kluba Novi Sad Rubena Dajča, velikog aktiviste, humanitarnog radnika, ljubitelja prirode i planinara. Stazu izgradio Rotari klub uz pomoć PSD Poštar i JP NP Fruška gora.

IP 4 izletište Naša livada

Naša livada

• Photo of Ivan Večanski
    Ivan Večanski Dec 24, 2020

Porodično prešli ovu stazu sa decom (7 i 11 god). Staza je sveže i odlično markirana. Neko se baš potrudio pa čak i u blatu uklesao stepenice na nekoliko kraćih strmih uzanih uspona - hvala! Staza prolazi lepim, na momente bajkovitim šumskim predelima. Utisak su pokvarili delovi staze koji su sasvim prekriveni blatom od traktora za izvlačenje drva. Generalno prijatan utisak, deca su bila malo razočarana što nismo izbili ni na jedan vidikovac :)

• Photo of Teodora Tomin
    Teodora Tomin Aug 25, 2021

Staza je odlično obeležena, ali je duža nego što je napisano, po mojim parametrima je kilometar više 🙃

• Photo of kajtez_m
    kajtez_m Jul 28, 2023

Odlična lagana staza za uživanje.